قرارداد هم نداشتم به باشگاه استقلال می‌آمدم

صادقی: 12 سال زحمت کشیدم و دوست دارم در استقلال بمانم

جام جم ورزشی: باشگاه استقلال نسبت به اظهار نظرهای اصغر حاجیلو در برنامه ورزش و مردم واکنش نشان داد.
کد خبر: ۸۱۱۹۰۰
بیانیه باشگاه استقلال علیه حاجیلو

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، باشگاه استقلال طی بیانیه‌ای اظهارات اصغر حاجیلو علیه اعضای سابق هیات مدیره این باشگاه را کذب محض اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است:

روز جمعه اصغر حاجیلو، پیشکسوت محترم باشگاه استقلال در اظهاراتی مدعی شدند که اعضای سابق هیات مدیره استقلال از این باشگاه بابت جلسات‌شان پول دریافت می‌کرده اند. این اظهارات کذب محض است و جهت تنویر افکار عمومی لازم است به چند نکته اشاره شود.

1- ضمن تشکر از اعضای قبلی هیات مدیره استقلال، هیچگونه مبلغی از سوی باشگاه استقلال به این افراد در سال گذشته پرداخت نشده است.

2- در جمع اعضای هیات مدیره استقلال در فصل گذشته بزرگان زیادی از جمله منصور پورحیدری، مسعود معینی، پندار توفیقی، مقداد نجف نژاد، رضا نثاری و ... بودند که هرگونه تلاشی را برای موفقیت استقلال در فصل گذشته انجام دادند. از سویی دیگر ذکر این نکته جالب است که صادق‌پور، مسئول آکادمی استقلال و عضو هیات مدیره سابق این باشگاه هیچ پولی از باشگاه بابت مسئولیتشان در آکادمی دریافت نکردند و این درحالی است که در سالیان گذشته اصغر حاجیلو به عنوان مسئول آکادمی استقلال قراردادی با این باشگاه داشتند و مبالغی هم دریافت کردند.

3- ذکر این صحبت های دور از واقعیت از سوی برخی ها ضمن مکدر کردن خاطر هواداران استقلال و مغشوش کردن اذهان عمومی، این نکته را در اذهان متبادر می کند که نکند برخی ها به دنبال سهم خواهی از استقلال هستند؟

4- در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای سابق هیات مدیره استقلال از بحاجیلو می خواهیم که از این پس بدور از هرگونه حب و بغض و برپایه نظرات کارشناسی صحبت کنند و البته بد نیست اشاره ای هم به وضعیت آکادمی استقلال در دوران تصدی این سمت از سوی خودشان داشته باشند.

5- باشگاه استقلال حق مسلم خویش می داند تا از حقوق همه هواداران و پیشکوستان خود در برابر تهمت ها و صحبت های کذب دفاع کند و در صورت لزوم کار را در مراجع قضایی پیگری کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها