جام جم ورزشی: در حالی که تا همین چند روز پیش خبر از پیوستن علیرضا جهانخبش به تیم های دیگری شنیده می شد سایت باشگاه نایمخن از ماندگاری این لژیونر ایرانی در این باشگاه خبر می دهد.
کد خبر: ۸۱۱۸۷۰
جهانبخش در نایمخن ماندنی شد

به گزارش سرویس ورزشی جام جم آنلاین ، سلتیک، آژاکس ، آیندهوون، وست بروم ویچ و استاندارد لیژ بلژیک به عنوان یکی از تیم های آینده علیرضا جهانبخش معرفی می شد. جهانبخش فصل گذشته نه تنها با نایمخن به دسته یک فوتبال هلند صعود کرد بلکه موفق شد در پایان فصل جایزه برترین بازیکن فصل را به دست بیاورد. پس از درخشش علیرضا جهانبخش در لیگ هلند تیم های متعددی خواهان او شدند که پیشنهاد باشگاه لیگ برتری وست بروم ویچ از بقیه قابل توجه تر به نظر می آمد. اما گویا دو ماه خبرپراکنی در رابطه با باشگاه بعدی این ملی پوش ایرانی بیهوده بوده است چرا که وی در نایمخن می ماند. این را می توان از خبر سایت باشگاه نایمخن فهمید. این سایت با اشاره به مصدومیت جهانبخش خبر داده این بازیکن پس از بازگشت به هلند از اوایل جولای به تمرینات نایمخن اضافه می شود.

به این ترتیب باید یک فصل دیگر او را در نایمخن ببینیم، تیمی که در آن تبدیل به برترین بازیکن لیگ دسته دو هلند شد. جهانبخش اعتقاد دارد پله پله باید به تیم های بزرگ تر برسد. او گفته نمی خواهد در تیمی بازی کند که بزرگ است اما او در آن نیمکت نشین به شمار می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها