کامنت توهین آمیز درباره میزبانی ایران در رقابت های شنای کشورهای اسلامی

مگر زنان مسلمان هم می توانند شنا کنند؟!

جام جم ورزشی: میزبانی رقابت های شنای بانوان کشورهای اسلامی به ایران رسید.
کد خبر: ۸۰۸۶۸۸
مگر زنان مسلمان هم می توانند شنا کنند؟!

به گزارش سرویس ورزشی جام جم آنلاین، پس از اعلام این خبر در سایت ها و رسانه های مختلفی چند کاربر در صفحه خبرهای مربوط به این اتفاق شروع به تمسخر مسلمانان و زنان مسلمان کرده اند. آنطور که به نظر می آید کامنت های این مربوط به این توهین مربوط به چند کاربر مشخص باشد. در یکی از این کامنت های توهین آمیز آمده مگر زنان مسلمان هم می توانند شنا کنند؟!

به هر حال از گستاخی این چند کاربر بگذریم به اصل خبر که میزبانی ایران در شنای بانوان کشورهای اسلامی است می رسیم.

آنطور که سایت فدراسیون شنا نوشته است در ادامه روند موفقیت‌آمیز رشته‌های آبی در بخش بانوان، میزبانی مسابقات معتبر شنای بانوان کشورهای اسلامی به ایران واگذار شد.

با توجه به اهمیت این موضوع «شهرناز ورنوس» نایب‌رئیس بانوان فدراسیون شنا به عنوان مسئول تشکیل ستاد برگزاری این مسابقات معرفی شد.

متن نامه به شهرناز ورنوس به شرح زیر است:

سرکار خانم شهرناز ورنوس

نایب رئیس محترم کمیته بانوان

با سلام و تحیت؛

احتراماً ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی‌شائبه سرکار در امور مربوط به توسعه بانوان، با عنایت به پیگیری‌های بی‌وقفه ریاست محترم فدراسیون شنا در برگزاری یک دوره مسابقه بین‌المللی شنا جهت بانوان کشورهای اسلامی و اعلام موافقت همکاری معاون محترم ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، مستدعی است نسبت به تشکیل ستاد برگزاری مسابقات مذکور و ارائه گزارش امور مربوطه به ریاست محترم فدراسیون اقدام لازم را مبذول فرمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها