جام جم ورزشی: اسطوره های رئال مادرید و لیورپول روز گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید در دیداری خیریه به مصاف یکدیگر رفتند.
کد خبر: ۸۰۸۲۴۱
تقابل دیدنی اسطوره های رئال مادرید و لیورپول +[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم های اسطوره های رئال مادرید و لیورپول در سانتیاگو برنابئو با هم دیدار کردند که در پایان این رئال مادرید بود که توانست حریفش را شکست دهد.

در این بازی این ابتدای لیورپول بود که در همان دقایق ابتدایی موفق به زدن 2 گل شد. هری کیول و مایکل اوون موفق شدند دروازه رئال مادرید را تا دقیقه 22 دو بار باز کنند.

دقیقه 42 روی خطای هند کرگر کارلوس موفق شد از روی نقطه پنالتی گلزنی کند. در آغاز نیمه دوم کارلوس موفق شد دوباره گلزنی کند و بازی را به تساوی بکشاند. دقیقه 66 آماویسکا گل سوم رئال را به ثمر رساند. دقیقه 83 ایوان پرز موفق شد آخرین گل بازی را به نام خود ثبت کند و بازی با نتیجه 4-2 خاتمه یابد.

برای رئال مادرید این بازیکنان به میدان رفتند: بویو؛ سالگادو، کارلوس، سانچیز، زیدان، مورینتس، سیدروف، کارمبئو، سانز، سولاری، ماکه له له

برای لیورپول نیز این بازیکنان به میدان رفتند: دودک؛ مک آتیر، کرگر، کاوارم، هارکنز، مک منمن، گارسیا، برگر، کیول، فاولر، اوون

منبع: دیلی استار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها