حمله ستاره پرتغالی رئال به دو خبرنگار

کریس رونالدو: شما باعث شدید مثل احمق ها به نظر بیایم!

انتقاد شدید بازیکن استقلال از برنده توپ طلا در سال 2014

پیراهن کریس رونالدو مفت نمی ارزد!

جام جم ورزشی: مدافع ارمنی استقلال می گوید: در جریان بازی رفت دو تیم برخوردهای رونالدو با ملی‌پوشان ارمنی خوب نبود. انگار برای جنگ آمده بود. از نظر من پیراهن کسی که اخلاق ندارد مفت نمی‌ارزد!
کد خبر: ۸۰۷۳۷۰
پیراهن کریس رونالدو مفت نمی ارزد!

هرایر مگویان مدافع استقلالی‌ها که قرار بود در بازی رفت ارمنستان برابر پرتغال پیراهن کریس رونالدو را بگیرد توضیح می‌دهد که دیگر سراغ مهاجم سرشناس حریف نخواهد رفت.

مگویان در گفتگوی کوتاهی با مشرق گفت:«می‌خواستم پیراهنم را با رونالدو عوض کنم تا با فروش پیراهن این ستاره در یک مزایده درآمد حاصل را صرف امور خیریه کنم با این حال اتفاقاتی افتاد که پشیمان شدم. یعنی همه بازیکنان تیم ارمنستان یک تصمیم جمعی گرفتند.»

مگویان از رفتارهای ناشایست ستاره رئال حرف به میان می‌آورد: «در جریان بازی برخوردهای این مهاجم با ملی‌پوشان ارمنی خوب نبود. انگار برای جنگ آمده بود. هرچه به پایان بازی نزدیک‌تر می‌شدیم حس بچه‌ها نسبت به او منفی‌تر می‌شد. همه چیز فوتبال برد و باخت نیست. باید افتاده بود و به همه احترام گذاشت. اما آنچه ما از رونالدو دیدیم چیز دیگری بود. به همین دلیل همه بچه‌ها دور هم جمع شدند و قرار گذاشتند آخر بازی کسی سراغ این مهاجم برای تعویض پیراهن نرود. از نظر من پیراهن کسی که اخلاق ندارد مفت نمی‌ارزد!»

به گزارش مشرق، تیم ملی ارمنستان در پنجمین دیدار خود در مقدماتی جام ملتهای اروپا 2016 ساعت 20:30 امشب (شنبه) در خانه میزبان پرتغال است. یاران رونالدو در پرتغال که صدرنشین گروه I هم هستند، در خانه خود با یک گل مقابل ارمنستان قعرنشین به برتری رسیده اند.

(مشرق)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها