جام جم ورزشی: سرمربی سابق ملوان تاکید می‌ کند که به هیچ سوالی درباره استقلال پاسخ نخواهد داد.
کد خبر: ۸۰۶۲۴۸
فیروز کریمی: ر.م هم جز ف. ک‎ هاست!

فیروز کریمی که در پایان فصل لیگ‌برتر از انزلی به تهران بازگشته در گفت‌وگویی که البته دامنه سوالاتش محدود شده است، به پرسش های ما پاسخ جالبی می‌ دهد.

همه چیز به نفع ملوان تمام شد

در طول مدتی که در ملوان بودم تمام ارکانی که با تیم بودن همکاری کردند. از مسوولین شهر گرفته تا آقای محجوب به کلیه تعهداتشان عمل کردند. گرچه در این مدت دچار یکسری مشکلات شدیم اما با مدیریت محجوب و دست اندرکاران همه چیز به نفع ملوان تمام شد.

با مساعدات محجوب پولمان را می‌ گیریم

هنوز با ملوان تسویه نکرده ام، طبق قول و وعده ای که روز اول با آقای محجوب گذاشتیم، قرار شد که طرفمان برای مسائل مالی و تسویه حساب خودشان باشند. 70درصد از پول قراردادم باقی مانده است. همانطور که در برنامه ورزشی گیلان عنوان کردم که آقای محجوب در صورت ماندن تیم در لیگ توقعات مالی برطرف می‌ شود و همان حقوق ماهانه را می‌ دهند. حالا که تیم بالا رفته، امیدواریم که با مساعدت ایشان پول ما را بدهند.

به هر کس که عنوان ف. ک را دادیم برایش دردسر ایجاد شد

ببینید که من بارها گفته ام که داستان ف. ک زایده تخلیات یکسری افراد است که هیچ موقع از آنها نمی‌ گذرم. آنها تهمت هایی زدند که در هیچ محکمه ای اثبات نشد، در فدراسیون فوتبال هم از این دست اتفاقات می‌ افتد. اینجور مسائل باید از فوتبال ما برچیده شود. یکسری تهمت ها زده می‌ شود بدون اینکه افراد هیچگونه مدرکی داشته باشند. شما می‌ دانید که هر ساله آقایان ف.ک تیم دارند و هیچ مشکلی هم نیست. جالب اینجاست ما به هر کی که عنوان ف.ک دادیم، آن شخص جزو لیست افرادی رفت که به آنها گیر می‌ دهند. ما به رضا مهاجری عنوان فرهاد کوهکن را داده بودیم و همین دردسرها برای او هم ایجاد شد. علت اینکه به مهاجری لقب کوهکن را داده بودیم این بود که با هزار بدبختی و بدون داشتن امکانات از لحاظ مالی به لیگ‌برتر آمد.

امسال 30 ساله می‌ شوم

من دقیقا 29 سال است که مربیگری می‌ کنم وامسال عمر مربیگری ام به 30 سال می‌ رسد.

آقاجانیان بهترین شاگردم است

اگر از من بپرسید که بهترین شاگردم در این سال ها چه کسی بوده پاسخ خواهم داد؛ مارکار آقاجانیان. من شاگردان خوب زیاد داشتم که نمی‌ توانم اسم تمام آنها را ببرم چون تعدادشان زیاد است اما اگر بخواهم تنها یک نفر را انتخاب کنم، آن شخص آقاجانیان است.

در تیم های من شایستگی سالاری وجود دارد

من در کل تیم هایی که بوده ام با هیچ بازیکنی مشکل نداشته ام. همیشه در تیم هایی که بوده ام شایسته سالاری وجود داشته و با توجه به شرایط تاکتیکی که وجود داشت، به آنها بازی می‌ دادم. در مورد بازیکنان ملوان هم باید بگویم که آنها تا روز آخر زحمت کشیده اند.(ورزش سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها