جام جم ورزشی: تیم ملی فوتبال ایران که قرار بود صبح امروز به ازبکستان سفر کند، در فرودگاه سرگردان است و انجام این سفر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۰۶۲۲۵
سفر تیم ملی فوتبال به ازبکستان در هاله‌ای از ابهام

کاروان تیم ملی فوتبال ایران صبح روز سه‌شنبه برای عزیمت به ازبکستان عازم فرودگاه مهرآباد شد و بر اساس اعلام قبلی قرار بود که ساعت 11 به ازبکستان پرواز کند اما در حالی که بازیکنان مهر خروج بر روی پاسپورت آن‌ها ثبت شده بود و با اتوبوس ویژه برای انتقال به هواپیما آماده شده بودند اما 45 دقیقه در اتوبوس فرودگاه معطل شدند که در نهایت نیز تیم به ترمینال فرودگاه بازگردانده شد.

مسئولان فرودگاه مهرآباد به کاروان تیم ملی اعلام کرد‌ه‌اند که به دلیل فرود با تاخیر هواپیمایی که قرار بوده تیم ملی را به ازبکستان ببرد، لازم است مدتی برای سرویس و سوخت‌گیری این هواپیما زمان صرف شود و بر این اساس این پرواز با تاخیر انجام می‌شود، این در حالی است که نزدیکان به تیم ملی که در فرودگاه مهرآباد حضور دارند،‌ از احتمال لغو این پرواز سخن می‌گویند.

بازیکنان و کادر فنی تیم ملی از تاخیر پیش آمده به شدت عصبانی‌اند و این موضوع بر خستگی بازیکنان پیش از پرواز به ازبکستان افزوده است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها