جام جم ورزشی: بر اساس یک رده بندی پژوهشی ، لیونل مسی مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین و بارسلونای اسپانیا در صدر باارزش ترین بازیکنان دنیای فوتبال قرار دارد.
کد خبر: ۸۰۶۱۳۸
لیونل مسی ، با ارزش ترین فوتبالیست دنیا

به گزارش جام جم ورزشی ، در این رده بندی که لیونل مسی با ارزش تقریبی 250‏‎ ‎ﺗﺎ 280 ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ در صدر قرار دارد. این بازیکن 27 ساله هم اکنون در بارسلونا بازی می کند. در رده دوم ادن هازارد ستاره بلژیکی و جوان چلسی قرار دارد. این بازیکن 24 ساله بین 135 تا 148 میلیون دلار قیمت دارد. رده سوم هم در اختیار کریستیانو رونالدوست، ستاره پرتغالی رئال مادرید با قیمت تقریبی 113 تا 124 میلیون دلار. نیمار با قیمت تقریبی 89 تا 98 میلیون دلار و سرخیو آگوئرو با قیمت با قیمت تقریبی 78 تا 86 میلیون دلار چهارم و پنجم هستند. رحیم استرلینگ، پل پوگبا، دیه گو کاستا، آلکسیس سانچز و خامس رودریگوئز در رده های ششم تا دهم جای گرفته اند. لوئیس سوارز، آنتونیو گریژمان، سس فابرگاس، ایسکو آلارکون، هری کین، گرث بیل ، فیلیپ کوتینیو، تیبوت کورتوآ، اسکار دوس سانتوس و در نهایت کریم بنزما نیز بازیکنانی هستند که در رده های یازدهم تا بیستم با ارزش ترین بازیکنان دنیای فوتبال جای گرفته اند.

همچنین بر اساس همین گزارش باشگاه های بارسلونا، چلسی و رئال مادرید نیز به ترتیب با ارزش ترین بازیکنان دنیای فوتبال را در اختیار دارند.

منبع: بیزنس اینسایدر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها