جام جم ورزشی: ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس خوب می داند تیم تحت هدایتش یک فرصت استثنایی را از دست داده اما با این حال باز هم از عملکرد تیمش در این فصل رضایت دارد.
کد خبر: ۸۰۵۳۸۴
رضایت آلگری با وجود از دست رفتن عنوان قهرمانی

به گزارش جام جم ورزشی ، شب گذشته یوونتوس با شکست سه بر یک مقابل بارسلونا به مقام نایب قهرمانی اروپا بسنده کرد.

آلگری سرمربی یوونتوس به دنبال شکست تیمش در فینال لیگ قهرمانان در نشست خبری بعد از بازی گفت: فصل بسیار خوبی داشتیم و یک فینال خوب هم برگزار کردیم اما یک گل خیلی بد دریافت کردیم که احمقانه بود. ما فرصت های خوبی برای به مساوی کشیدن بازی داشتیم که از این موقعیت ها به درستی استفاده نشد.

وی افزود: ما در ابتدای بازی برای پیدا کردن شکل بازی مان و کانال درست بازی دچار مشکل بودیم. ما تلاش های ‏زیادی انجام دادیم و خوب بازی کردیم. در بعضی موقعیت ها می توانستیم بهتر کار کنیم. در لحظاتی ‏برای زدن گل دوم جلو رفتیم و این فرصت را در اختیار حریف قرار دادیم که روی ضدحمله به گل برسد.‏

آلگری خاطر نشان کرد فکر می کنم یوونتوس فصل فوق العاده ای داشت؛ با فتح اسکوتو، کوپا ایتالیا و رسیدن به فینال ‏چمپیونزلیگ. چه کار بیشتری می توانستیم انجام بدهیم؟
اکنون ماموریت ما این است که جایگاه مان در رقابت های اروپایی را استحکام ببخشیم که می تواند باعث ‏قوی تر شدن ما در سری ‏A‏ شود."منبع: سایت گل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها