فینال لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسلونا 3 - یوونتوس یک

بارسلونا در اروپا هم تاجگذاری کرد +[مجموعه عکس]

جام جم ورزشی: بارسلونا برای پنجمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.این موفقیت به دنبال پیروزی سه بر یک مقابل یوونتوس حاصل شد.
کد خبر: ۸۰۵۳۶۴
بارسلونا در اروپا هم تاجگذاری کرد +[مجموعه عکس]

به گزارش سرویس ورزشی جام جم آنلاین، فینال برلین دیشب از ساعت 23:15 به وقت تهران آغاز شد. یک داور ترک به نام چاکر قضاوت این دیدار حساس و دیدنی را بر عهده داشت. در پایان این بارسلونا بود که با برتری سه بر یک مقابل حریف خود به مقام قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان اروپا رسید.

ابتدا این بارسلونا بود که روی پاس اینیستا و گلزنی راکیتیچ در نیمه نخست به گل رسید. راکیتیچ به خوبی بوفون سنگربان با تجربه یوونتوس را تسلیم خود کرد.

در نیمه دوم و در دقیقه 55 آلوارو موراتا بازی را به تساوی کشاند. اما در دقیقه 68 شوت لیونل مسی به سمت دروازه یووه با دفع ناقص بوفون همراه شد تا سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسا از فرصت پیش آمده استفاده کند و گل دوم و برتری تیمش را بزند.

کاتالان‌ها در ادامه بازهم توسط نیمار به گل رسیدند که چاکر داور ترکیه‌ای خطای هند مهاجم برزیلی را گرفت.

در ادامه یوونتوسی‌ها که اصلاً دوست نداشتند این بازی را واگذار کنند تلاش فراوانی کردند تا بتوانند بازی را به تساوی بکشانند اما این اتفاق رخ نداد.

در حالی که بازی رو به پایان بود در دقیقه 90+5 نیمار با زدن یک گل دیگر موفق شد تیمش را با نتیجه 3 بر یک به رختکن بفرستد تا کاتالان‌ها جشن باشکوهی داشته باشند.

بارسلونا با این برد سومین جام قهرمانی خود را پس از لالیگا و کوپا دل ری بدست آورد و در برلین سه‌گانه رویایی خود را تکمیل کردند.

این آخرین بازی ژاوی در بارسلونا بود، مهندس پاس کاتالان ها در فینال لیگ قهرمانان با پیراهن آبی اناری ها به میدان رفت و با فتح جام قهرمانی، خداحافظی با شکوهی به این تیم داشت.

گزارش تصویری این دیدار را در ادامه می بینید:

(عکس ها از دیلی میل)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها