نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

یوونتوس حریف بارسلونا در فینال شد + عکس

مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

جنگ بزرگ تورین و مادرید برای رسیدن به فینال برلین

جام جم ورزشی: رئال مادرید برای جبران شکست دو بر یک دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود به فینال فردا شب در سانتیاگو برنابئو به مصاف یوونتوس می رود .
کد خبر: ۷۹۷۲۲۴
جنگ بزرگ تورین و مادرید برای رسیدن به فینال برلین

به گزارش جام جم ورزشی ، یوونتوس 12 سال است در انتظار رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا به سر می برد. آنها بازی رفت را دو بر یک مقابل رئال بردند تا نیمی از راه برای صعود به فینال برلین را رفته باشند. رئال مادرید در خطر حذف قرار دارد اما نتیجه دو بر یک چندان نتیجه مطمئنی برای تورینی ها نیست. رئال و یوونتوس شرایط متفاوتی نسبت به یکدیگر در جدول رقابت های داخلی کشورشان دارند. یوونتوس دو هفته پیش برای چهارمین بار پیاپی قهرمان سری آ ایتالیا شد اما از آن سو رئال مادرید چند روز پیش با تساوی دو بر دو مقابل والنسیا تقریبا قهرمانی را به بارسلونا هدیه داد. رونالدو در آن دیدار یک پنالتی حساس را از دست داد. تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید مصدوم است اما آخرین اخبار حاکی از این است که او شاید به این دیدار مهم برسد.

کارلو آنچلوتی امیدوار است برای این بازی کریم بنزما، مهاجم فرانسوی‌اش را در دسترس داشته باشد که به علت مصدومیت او را در چند بازی گذشته در اختیار نداشته است. لوکا مودریچ،هافبک کروات مادریدی‌ها که در بازی مقابل مالاگا از ناحیه زانوی پای راست دچار کشیدگی رباط شد همچنان یکی از غایبان بزرگ این تیم است.

در یوونتوس اما اوضاع به خوبی پیش می‌رود و ماسیمیلیانو آلگری با بازگشت پوگبا دستش بازتر است و به احتمال فراوان این هافبک فرانسوی که به گفته کارشناسان در آینده‌ای نزدیک تبدیل به ستاره‌ای بزرگ خواهد شد، را در ترکیب اصلی تیمش برای تقابل با رئال‌مادرید قرار خواهد داد.

یوونتوسی‌ها اگر موفق به گذر از سد رئال‌مادرید شوند و به دیدار نهایی در برلین راه پیدا کنند، دست به کار بزرگی زده‌اند و پس از 12 سال به رویای خود برای حضور در فینال این رقابت‌ها جامعه عمل پوشانده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها