باید همه هزینه‌ها را بدهند

واکنش جالب کی‌روش به درخواست ازبکستان

سرمربی تیم ملی ایران در واکنش به پیشنهاد ازبکستان برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیمش گفت: آنها باید همه هزینه‌های انجام این مسابقه را پرداخت کنند.
کد خبر: ۷۹۵۷۹۱
واکنش جالب کی‌روش به درخواست ازبکستان

تیم ملی فوتبال ازبکستان که خود را برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام جهانی 2019 امارات آماده می‌کند، طی مذاکراتی رسمی، خواستار برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال ایران شد.

افشین پیروانی در خصوص برگزاری این مسابقه، اینگونه واکنش نشان داد: تیم ملی ازبکستان درخواست بازی با ایران را ارائه کرده است که کی‌روش در واکنش به این درخواست اعلام کرد تیم ایران در رنکنیگ جهانی در رده نخست آسیا بوده و ازبکستان در رده پنجم قرار دارد، به همین دلیل آنها باید پول بدهند تا با ما بازی کنند.

وی با اشاره به اینکه شاید برخی از دور قضاوت می‌کنند و نمی‌دانند کارلوس کی‌روش چه تلاش برای تیم ملی انجام می‌دهد، افزود: خود کی‌روش به این بحث ورود نکرده و تمامی اختیارات در خصوص برگزاری این بازی را به من داده است.

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بر این اساس طبق نامه نگاری با کمیته‌های مختلف فدراسیون فوتبال و مذاکره آنها با مسئولان ازبکستانی، از سوی این تیم آسیای میانه به ما اعلام شده هزینه‌ها و بلیت سفر تیم ملی را می‌دهند

پیروانی افزود: کارلوس کی‌روش در خفا بدین شکل از تیم ملی دفاع می‌کند، پس باید همه همدل شده و با اعتماد به تیم ملی و کادر فنی آن و حمایتی که از سوی مسئولان، دولتمردان، مجلسی‌ها و دیگر ارگان‌ها می‌بایست صورت گیرد، شرایط صعود تیم ملی به جام جهانی را فراهم کرده تا مردم را دوباره خوشحال کنیم.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها