کشتی آزاد قهرمانی آسیا - قطر

3 آزادکار ایران به فینال رسیدند

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز (پنج شنبه) با مسابقات چهار وزن دوم و پایانی آغاز شده است که محمدحسین محمدیان و پیمان یاراحمدی با کسب 3 پیروزی همچون بهنام احسان پور راهی دیدار فینال شدند.
کد خبر: ۷۹۵۶۴۹
3 آزادکار ایران به فینال رسیدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ۹۷ کیلوگرم ۱۲ نفر شرکت دارند که محمدحسین محمدیان در اولین مسابقه اش 6 بر 2 علی خان ژومایف از قزاقستان را مغلوب کرد.

وی در دور بعد با نتیجه قاطع 13 بر 2 مقابل رستم اسکندری از تاجیکستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

محمدیان در این دیدار مقابل تاکشی یاماگوچی از ژاپن با نتیجه 14 بر 9 به برتری دست یافت تا در دیدار فینال به مصاف ماگمومد موسی یف کشتی گیر روسی الاصل قرقیزستان، قهرمان آسیا و نفر دوم بازی های آسیایی برود.

در ۷۴ کیلوگرم 14 نفر وزن کشیدند که پیمان یار احمدی در مسابقه اول عظمت سوفیف از تاجیکستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد.

وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مسلم اولویف کشتی گیر روسی الاصل تیم قرقیزستان با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید.

یاراحمدی در نخستین تجربه حضور در رقابت های بزرگسالان آسیا و در مرحله نیمه نهایی مقابل رشید قربان اف قهرمان بازی های آسیایی و نفر سوم جهان با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید تا در دیدار فینال به مصاف دیسوکه شی ما دا از ژاپن نفر پنجم بازی های آسیایی 2014 برود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۱۵ کشتی گیر حضور دارند، سعید داداش پور در نخستین گام مقابل نورلان بکژانوف از قزاقستان با نتیجه 7 بر 3 به برتری دست یافت.

وی در دور دوم و مرحله یک چهارم نهایی مقابل زلمیخان یوسوپوف کشتی گیر روسی الاصل تیم تاجیکستان در حالی که با نتیجه 5 بر صفر عقب بود به دلیل مصدومیت از ناحیه دنده نتوانست به مبارزه خود ادامه دهد.

داداش پور علیرغم حضور حریف تاجیک در دیدار فینال به دلیل مصدومیت شدید نتوانست در گروه بازنده ها به مبارزات خود را ادامه دهد و به کارش در مسابقات پایان داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها