جام جم ورزشی: رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: حکم کمیته اخلاق مبنی بر محرومیت 9 ماهه خانزاده هفته آینده به وی ابلاغ می شود.
کد خبر: ۷۹۵۱۴۲
محرومیت 9 ماهه خانزاده هفته آینده ابلاغ می شود

علی اکبر محمدزاده در پاسخ به این سئوال که آیا خانزاده بازیکن پرسپولیس به حکم کمیته اخلاق اعتراض کرده است یا خیر اظهارکرد: هنوز حکم صادره به او ابلاغ نشده است و هفته آینده ابلاغ خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول در فدراسیون فوتبال، رای کمیته اخلاق هنوز به امضای دبیرکل فدراسیون فوتبال نرسیده است.

محمدرضا خانزاده و سوشا مکانی به خاطر رفتار زشتی که در دیدار پرسپولیس برابر لخویا با هواداران این تیم داشتند از سوی کمیته اخلاق به ترتیب به 9 ماه محرومیت از حضور در فوتبال ایران و 3 جلسه محرومیت تعلیقی به همراه 5 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

محمدزاده درباره پرونده باشگاه راه آهن نیز گفت: از یکی از پیشکسوتان فوتبال خواسته بودیم در رابطه با قراردادهای 12 هزار تومانی باشگاه راه آهن با تعدادی از بازیکنان، اطلاعات را جمع آوری کند و در اختیار کمیته قرار دهد.

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال افزود: این پیشکسوت فوتبال به زودی گزارش خود را در خصوص پرونده باشگاه راه اهن به کمیته اخلاق ارایه خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد:پس از استماع دفاعیات متهمان، در نامه ای از سازمان لیگ خواستیم، مستندات و مدارک خود را ارایه کند اما تا کنون پاسخی دریافت نشده است.

محمدزاده در پاسخ به این سئوال که تا چه زمانی منتظر پاسخ سازمان لیگ خواهند بود ، گفت: ما منتظر سازمان لیگ نمی مانیم و کار خود را انجام می دهیم.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها