جام جم ورزشی: مشاور سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه همه مسائل درباره برنده مزایده باشگاه پرسپولیس امروز مشخص می‌شود، گفت: نهایتا تا ظهر فردا دوشنبه نتیجه تصمیمات هیات واگذاری در این باره اعلام می‌شود.
کد خبر: ۷۹۳۹۷۸
همه چیز درباره برنده مزایده پرسپولیس امروز مشخص می‌شود

سیدجعفر سبحانی با اعلام اینکه نتیجه تصمیمات هیات واگذاری درباره مزایده باشگاه پرسپولیس نهایتا تا ظهر فردا اعلام خواهد شد، گفت: برنده مزایده باشگاه پرسپولیس با بررسی و تائید اهلیت توسط هیئت واگذاری مشخص و اعلام می شود.

مشاور سازمان خصوصی سازی با اشاره به ابطال مزایده سهام باشگاه استقلال به دلیل اینکه تنها یک متقاضی برای خرید سهام این شرکت وجود داشته است، افزود: این مزایده باطل اعلام شد و قرار است زمان برگزاری دوباره مشخص شود.

وی ادامه داد: هیات واگذاری در ارتباط با اینکه شرایط مزایده اصلاح شود یا خیر و اینکه آیا مزایده تجدید شود و اینکه نحوه تجدید مزایده سهام باشگاه استقلال چگونه باشد، تصمیم گیری می کند.

سبحانی با تاکید بر اینکه سعی می کنیم هر چه زودتر نتایج تصمیمات به اطلاع مردم برسد، عنوان کرد: همه مسائل تا آخر وقت امروز مشخص می شود، البته سازمان خصوصی سازی گزارشی در این باره تهیه کرده است که اهلیت شرکت کنندگان در مزایده را هم دربر می گیرد.

مشاور سازمان خصوصی سازی خاطرنشان کرد: در این گزارش جزئیات روند برگزاری مزایده تشریح شده است که به هیات واگذاری تقدیم می‌شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها