جام جم ورزشی: فلوید می ودر با شکست مانی پاکیائو فاتح گران ترین و بزرگ ترین نبرد قرن شد.
کد خبر: ۷۹۳۹۱۵
"می ودر" مسابقه بوکس قرن را برد +[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، گران ترین و خبرسازترین مسابقه بوکس تاریخ بامداد امروز در لاس وگاس برگزار شد و طی آن فلوید می ودر اسطوره بی شکست بوکس آمریکا مقابل مانی پاکیائو اسطوره فیلیپینی بوکس دنیا قرار گرفت.

در شرایطی که بوکس سنگین وزن دنیا خالی از ستاره های حذاب شده بود این بار آنها روی بوکس سبک وزن مانور کردند و به این مسابقه هیجانی بیشتر از رقابت های کلی و فریزر بخشیدند. حضور قهرمانی از شرق آسیا از کشور شرط بندها ، فیلیپین که مردم فقیرش بعد از بلایای طبیعی این چند سال نیاز به یک قهرمان داشتند به جذابیت های این مبارزه دامن زد. پاکویائو برای مردمش به یک ابرستاره بدل شده بود. این اواخر همه کشورش شده بود نمادهایی از او. از ساختن کیک هایی هم اندازه قدش برای توزیع رایگان پس از پیروزی تا تصاویر بزرگش که دیوارها را پر کرده بود. اما در پایان مانی مغلوب حریف نامدار آمریکایی خود شد تا پاداش 150 میلیون دلاری این مسابقه از دستش بپرد.

این مبارزه در 12 راند سنگین ادامه پیدا کرد و در مبارزه ای نفسگیر این غول 39 ساله آمریکایی بود که با امتیازی نسبتا نزدیک و 116 بر 112 از سد جریف آسیایی اش گذشت و صاحب درآمد کلان مبارزه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها