جام جم ورزشی: حسین هدایتی اعلام کرد دیگر به پرسپولیس کمک مالی نمی کند. او این خبر را در اینستاگرام خود اعلام کرد.
کد خبر: ۷۸۸۱۵۹
هدایتی:به خاطر "پیچش" آقایان دیگر تعهدی به پرسپولیس ندارم +عکس

به گزارش جام جم ورزشی ، حسین هدایتی که چند روز پیش در دیدار با امیر رضا خادم خواهان ثبت کمک‌هایش به پرسپولیس به‌عنوان بخشی از رقم واگذاری باشگاه شد، در صفحه شخصی خود اعلام کرد که دیگر پرداخت و تعهدی به پرسپولیس تا زمان شرکت در مزایده نخواهد داشت.

هدایتی در صفحه شخصی خود نوشت:

«دلاوران، نام آوران، پهـلوانان ایران زمین، پیروزی ارزشمند شما غیور مردان بر هـمه ایرانیان زبانان مبارک. چون برخی از دوستان از من گله کردن که چرا شما به پهـلوانان تبریک نگفته‌اید وتقدیر نکردید، باید بر خلاف میلم که نمی‌خواستم رسانه‌ای بشه عرض کنم، طبق قولی که دیروز تلفنی با آمریکا به پهـلوان رسول خادم و آقای بیات دادم، با ورود قهـرمانان عزیز انجام وظیفه خواهـم کرد و پاداش ناقابلی که تعهـد کرده‌ام هـمراه شاخه گلی تقدیم‌شان خواهـم کرد، الحق که هـمگی‌تان لایق بهـترینا هـستید.

اما در مورد پرسپولیس فکر کنم آقایان دوباره طبق معمول با توجه به توافقات صورت گرفته و رفتن تو پیچ و لذا حضور موقتی ما و هـمکارانم ظاهـرأ مورد رضایت آقایان نیست. بنابراین تلاش می‌کنیم در مزایده شرکت تا بلکه پیروز میدان باشیم، انشاالله. هـر آنچه از نیم فصل تا این ساعت پرداخت شده به عنوان یک شاخه گل سرخ تقدیم به شما هـواداران. لذا از این ساعت به بعد به دلیل پیچش آقایان بنده پرداخت و تعهـدی نخواهـم داشت تا پیروزی در مزایده و تحویل گرفتن باشگاه. یا علی».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها