جام جم ورزشی: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: عده‌ای از بازیکنان پرسپولیس که فقط به دنبال شب‌زنده‌داری و قلیان‌کشی هستند غده سرطانی‌اند و باید آنها را از تیم بیرون ریخت.
کد خبر: ۷۸۴۴۵۱
غده‌های‌سرطانی را باید از پرسپولیس بیرون ریخت

فرشاد پیوس در خصوص شرایط حال حاضر پرسپولیس و حاشیه‌هایی که در این چند وقت برای این تیم به وجود آمده گفت: همه این مسائل به مدیریت برمی‌گردد چراکه در این چند وقت فراز و نشیب‌های زیادی در مدیریت پرسپولیس وجود داشت به طوری که ماهی یک مدیر در پرسپولیس کار می‌کرد. از طرف دیگر اختلافاتی بین بازیکنان، کادر فنی و مدیران باشگاه وجود دارد.
وی ادامه داد: وقتی بازیکن می‌بیند مدیرعامل ندارد و پولش به موقع داده نمی‌شود بی‌انگیزه می‌شوند هرچند که عده‌ای از بازیکنان پرسپولیس در حد نام این تیم قرار ندارند و یکسری از آنها با دلال‌بازی راهی پرسپولیس شدند و همه مردم هم آنها را می‌شناسند. این افراد فقط به پرسپولیس آمده‌اند که سابقه‌ای برای خود درست کنند تا بتوانند در آینده به تیم‌های دیگر بروند و واقعا عملکرد خوبی هم ندارند و در حد نام پرسپولیس نیستند و باید با این بازیکنان و مسببان آن برخورد شود و به نظرم همین حالا این عده را باید از پرسپولیس بیرون بریزند.
اسطوره گلزنی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین دیدار این تیم در لیگ برتر مقابل راه‌آهن افزود: خودم در این بازی در استادیوم بودم و باور کنید دعا می‌کردم بازی مساوی شود چون پرسپولیس در ادامه راه بازی‌های سختی دارد و فکر می‌کنم با ادامه این روند پرسپولیس تا رتبه سیزدهم هم پایین بیاید. بچه‌های تیم دل به کار نمی‌دهند و کادر فنی باید با این بازیکنان برخورد کند چراکه باشگاه این روزها نه هیات مدیره دارد و نه کمیته انضباطی و مشخص نیست در این باشگاه چه کسی تصمیم‌گیرنده است و از پرسپولیس بزرگ فقط نام آن باقی مانده و باور کنید هواداران در کوچه و خیابان که مرا می‌بینند از من می‌خواهند که حرف آنها را مطرح کنم.
وی اظهار داشت: خیلی از بازیکنانی که الان در پرسپولیس هستند در دسته دو و سه هم نمی‌توانند بازی کنند و واقعا روحیه هواداران را خراب کردند. هیچ کس تا به حال پرسپولیس را اینقدر ذلیل ندیده بود و به نظرم این ضعیف‌ترین پرسپولیس تاریخ است که کسی در آن تن به کار نمی‌دهد و من نمی‌دانم که آیا بازیکنان مربی را قبول ندارند یا مسائل دیگر در میان است.
پیوس در پاسخ به این سوال که راهکار او برای عبور پرسپولیس از این شرایط چیست افزود: به نظرم پرسپولیس در حال حاضر نیاز به یک خانه‌تکانی اساسی دارد چراکه این تیم در لیگ برتر هیچی نمی‌شود و من به شما نوشته می‌دهم که در آسیا هم به هیچ جایی نمی‌رسد و به نظرم در حال حاضر با انجام خانه‌تکانی و آوردن بازیکنان امید که انگیزه زیادی دارند شرایط بهتر خواهد شد. پرسپولیس اگر قرار است ببازد چه اشکالی دارد با امیدهایش ببازد؟! به نظرم باید عده‌ای را از پرسپولیس بیرون ریخت و پایش هم ایستاد و حتی اگر هزار بار هم عذرخواهی کنند دیگر نباید به پرسپولیس برگردند.
وی ادامه داد: باور کنید با بیرون ریختن چنین بازیکنانی هواداران هم خوشحال می‌شوند چراکه عده‌ای از بازیکنان حال حاضر رئیس‌جمهور یا دنبال قلیان‌کشی هستند و یا شب‌زنده‌داری‌های آنچنانی انجام می‌دهند که من می‌دانم آنها در کجای سعادت‌آباد به خیلی از کارهایشان می‌پردازند! این بازیکنان غده سرطانی پرسپولیس هستند و باید آنها را بیرون ریخت چراکه هیچ وقت پرسپولیس اینقدر ذلیل نبود که مقابل تیم 10 نفره انتهای جدولی با زور پنالتی مساوی کند.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص حاشیه‌هایی که سوشا مکانی پیش از بازی پرسپولیس مقابل راه‌آهن به وجود آ‌ورده و به مربی‌اش فحاشی کرده گفت: باور کنید در طول عمر فوتبالی‌ام اولین بار است که چنین چیزی می‌شنوم و واقعا این مسائل تاسف‌آور است و از نژادفلاح تا پایین همه مقصر این مسائل هستند. روز اولی که قرار بود نژادفلاح به پرسپولیس بیاید ما فکر می‌کردیم چون او پیش از این هم مدیریت کرده گزینه خوبی است و از او حمایت هم کردیم اما الان می‌بینیم که او هم کار خاصی انجام نداد.

وی خاطرنشان کرد: اگر سوشا مکانی بخشیده شود و به تیم برگردد شک نکنید که همین مسائل باز هم تیم را دچار حاشیه خواهد کرد. شاید پرسپولیس از گروهش در آسیا بالا بیاید اما شک نکنید که در مرحله حذفی خیلی زود حذف می‌شوند پس چه بهتر که با این حاشیه‌ها برخورد شود و مصلحت باشگاه را فدای یک بازیکن نکنند. پرسپولیس این روزها آنقدر ذلیل شده که حتی تیم‌های محلی هم به دنبال بردن این تیم هستند.

پیوس در پایان اظهار داشت: انتقاد ما پیشکسوتان حرف دل هواداران است و باید از تیم و شرایط آن انتقاد شود تا وضعیت پرسپولیس درست شود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها