جام جم ورزشی: پیام صادقیان نخستین حاشیه خود در سال جدید را رقم زد.
کد خبر: ۷۸۳۱۴۹
صادقیان اخراج شد/حمله پیام صادقیان به حمید درخشان با غلط املایی +عکس

به گزارش جام جم ورزشی ، پیام صادقیان روز گذشته به دلیل دریبل زدن بیش از حد در تمرینات پرسپولیس از سوی حمید درخشان اخراج شد. درخشان صادقیان را در اختیار باشگاه قرار داد تا این بازیکن جنجالی سال 94 را به بدترین شکل ممکن آغاز کند. وی که بارها تاکید کرده بود دیگر برای تیمش دردسرساز نخواهد شد، کمی بعد در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به حمید درخشان حمله کرد و مدعی شد که درخشان با وی مشکل دارد و به خاطر دریبل زنی وی را اخراج کرده در حالی که هیچ مربی بازیکنش را به خاطر دریبل زدن اخراج نمی کند.

صادقیان البته در این متن یک غلط املایی محرز هم دارد. اما باشگاه پرسپولیس در سایت رسمی خود رفتار پیام صادقیان را اینگونه توجیه می کند. این سایت از قول صادقیان مصاحبه ای را منتشر می کند که به نظر می آید بیشتر در صدد ماست مالی کردن رفتار صادقیان است. متن این مصاحبه را که از سوی سایت باشگاه منتشر شده در ادامه بخوانید: « در تمرینی که داشتیم سرمربی تیم تاکید کرده بود فقط یک یا دو ضرب به توپ ضربه بزنیم اما در صحنه ای به خاطر اینکه ذاتا بازیکن تکنیکی هستم و عادت کردم پابه توپ حرکت کنم ناخودآگاه بیشتر از دو سه بار به توپ ضربه زدم و این موجب ناراحتی آقای درخشان شد و از من خواست به تمرین ادامه ندهم. در این باره تاکید می کنم هرگز تعمدا قصد سرپیچی از دستورات سرمربی تیم را نداشتم و خدای ناکرده نمی خواستم با نادیده گرفتن برنامه‌های فنی کادرفنی بی احترامی کرده باشم. در هفته های اخیرجایی در ترکیب اصلی تیم نداشتم و حتی در برخی بازی ها 90 دقیقه روی نیمکت تیم نشستم اما برای من نتیجه گرفتن و موفقیت تیم پرسپولیس و شادی هواداران مهم بود و دیدید که هیچ مصاحبه‌ای نداشتم و هرگز ابراز ناراحتی نکردم چون نمی خواستم مشکلی ایجاد کنم و به تصمیمات کادرفنی احترام گذاشتم. امروز هم هرگز قصد سرپیچی نداشتم و یاد گرفته‌ام همواره و در هر شرایطی به تصمیمات مربیانم احترام بگذارم. لازم دیدم این حرف ها را بیان کنم و تابع تصمیمات کادرفنی و باشگاه هستم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
۰
۰
با سلام اینجور بازیكنان قدر خودشان را نمی دانند باید بروند كارگری كنندماهی 6صد هزار بگیرند
اقای صادقیان چند بار اخراج شده باید فوتبال را بزار كنار برودكار پیدا كند
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
۰
۰
نه اینطور هم نیست آقای پیام صادقیان عزیز. من كارشناس فوتبال نیستم ولی در دنیای امروزی فوتبال دریپل فقط در جای خودش معنی پیدا می كنه. دریپل های زیاد كه آخرش از دست دادن توپ باشه هیچ ارزش نداره در مقابل پاس های هدفمند كه به گل تبدیل بشن خیلی ارزش دارن. ان شا الله كه موفق باشین و رویه ی خوتون را به سمت بهتر شدن تغییر بدین.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها