دایی تماشاگر ویژه بازی استوک و ساوتهمتون

برنامه ایرانیان مقیم انگلیس برای استقبال از آقای گل جهان

جام جم ورزشی : آقای گل جهان یکی از عجیب ترین سال های زندگی خود را سپری کرد. اوج این سال برای او نوزدهم شهریور بود.
کد خبر: ۷۸۱۶۹۴
سال پر فراز و نشیب برای علی دایی/ بیزینس، نورا و دیگر هیچ

به گزارش جام جم ورزشی ، او در این روز تاریخی و جنجالی که هرگز از تاریخ باشگاه پرسپولیس پاک نمی شود از سرمربی گری پرسپولیس اخراج شد و حمید درخشان را به عنوان جانشین بر روی نیمکت تیم دید. در آن روز تاریخی که با تجمع هواداران همراه بود درخشان گام به درفشی فر گذاشت و دایی در حالی که برخی بازیکنان پرسپولیس اشک می ریختند از جمع آنها خارج شد. خبرسازی او در سال 93 اما به اخراج از پرسپولیس ختم نشد. وقتی مایلی کهن با شکایت او به زندان افتاد و وقتی که دایی با یک بیانیه رضایت خود را برای آزاد شدن مربی سابقش اعلام کرد دوباره جنجالی به پا شد.

البته او پس از آن اخراج تاریخی که بیشتر شبیه یک کودتا بود به کارهای تجاری و البته دختر کوچکش نورا چسبید. او یک نمایندگی پوشاک و یک جواهر فروشی با کمک همسرش افتتاح کرد و اکنون نیز خبر می رسد در تدارک راه اندازی یک رستوران لوکس در یکی از شمالی ترین مناطق تهران است. دایی به عنوان یکی از اسطوره های فوتبال آسیا به جشن سالیانه مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا به فیلیپین دعوت شد و در جام اسطوره ها هم شرکت کرد. دعوای قدیمی اش با علی کریمی نیز در این سال تمام نشد هر چند در اواخر سال چراغ سبزهایی برای آشتی نشان داد. دایی با آشتی با محمد مایلی کهن و علی کریمی در سال 94 می تواند به خبرسازی اش ادامه بدهد.

دایی این روزها به دور از هیاهوی فوتبال فقط به دو موضوع فکر می کند. تجارت های بسیار پردرآمدش در زمینه های مختلف و البته رسیدگی به دختر چهار ساله اش نورا که تمام هم و غم او را تشکیل داده است.

گفتنی است علی دایی به همراه خانواده اش برای سپری کردن تعطیلات نوروزی به خارج از کشور رفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها