هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا

طلسم تساوی‌های فولاد شکسته نشد

جام جم ورزشی: فردا پرسپولیسی ها در دیداری حساس و دیدنی در ریاض عربستان به مصاف النصر عربستان می رود.
کد خبر: ۷۸۰۸۵۶
سرخ ها به دنبال یک چهارشنبه سوری باشکوه در ریاض

به گزارش جام جم ورزشی ، سرخ های پایتخت پس از دو پیروزی شیرین در لیگ قهرمانان آسیا مقابل لخویای قطر و بنیادکار ازبکستان فردا در ریاض به دنبال یک پیروزی غیر منتظره دیگر است. فردا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس در ریاض مقابل النصر عربستان قرار می گیرد. پرسپولیسی ها با توجه به دو پیروزی گذشته خود هم اکنون صدرنشین هستند و می خواهند به صدرنشینی خود ادامه بدهند. البته النصر و پرسپولیس شرایط متفاوتی نسبت به یکدیگر در لیگ های ایران و عربستان دارند.

النصر در لیگ عربستان با اختلاف 5 امتیاز نسبت به تیم دوم جدول در صدر قرار دارد و در طول این فصل فقط یک باخت داشته و در 19 مسابقه 45 گل زده و فقط 13 گل خورده است.

این در حالی است که پرسپولیس در لیگ برتر ایران حال و روز خوشی ندارد و در آخرین باز‌ی‌اش در لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان هم 2 بر 2 متوقف شد تا همچنان با 27 امتیاز در رده نهم قرار بگیرد. پرسپولیس در لیگ برتر در 23 بازی فقط 22 گل زده و 26 گل خورده است.

با این اوصاف به نظر می رسد که النصر شانس بیشتری بر روی کاغذ دارد اما نباید فراموش کرد که شاگردان حمید درخشان دو بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و هیچ بعید نیست یک پیروزی غیر منتظره دیگر هواداران را غافلگیر کند.

هرچند پرسپولیس یکی از بهترین‌ بازیکنانش را در این مسابقه ندارد و گابریل بازیکن برزیلی که نقشی محوری در تیم پرسپولیس پیدا کرده بود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. بابک حاتمی مدافع راستش هم مصدوم شده است . از سویی دیگر پرسپولیس در جناح چپ از ابتدای مسابقات هم آسیب‌پذیر نشان داده است. با شرایطی که وجود دارد شاید باید امیدوار باشیم که پرسپولیس در آخرین بازی‌ سال 93 شکستی سنگین را متحمل نشود و به سلامت از عربستان عبور کند.

گرفتن یک امتیاز هم برای پرسپولیس در این مسابقه برد محسوب می‌شود. پرسپولیسی ها در چهارشنبه آخر سال به دنبال یک پیروزی ارزشمند هستند تا شبی باشکوه را پشت سر بگذارند.

سه‌شنبه 26 اسفند

16:30 لخویا- بنیادکار

21:00 پرسپولیس- النصرعربستان

جدول گروه A

1- پرسپولیس ایران 6 امتیاز

2- النصر عربستان 2 امتیاز

3- بنیادکار ازبکستان یک امتیاز

4- لخویای قطر یک امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها