دایی تماشاگر ویژه بازی استوک و ساوتهمتون

برنامه ایرانیان مقیم انگلیس برای استقبال از آقای گل جهان

جام جم ورزشی: آقای گل فوتبال جهان در شبکه اجتماعی اش نوشت: «دقت در رانندگی و حفظ آرامش باعث می شود علاوه بر حفظ سلامتی در ذهن دوستان و نزدیکانمان خاطره های خوب و خوش از عید سال 94 ثبت کنیم.»
کد خبر: ۷۸۰۵۲۰
پیام تبریک علی دایی

به گزارش جام جم ورزشی ، علی دایی در پیامی سال نو را به مردم ایران تبریک گفت. وی در پیامی در این باره نوشت:
سال دیگری در راه است. سال نو دیگری که خبر از تجربه های نو و اتفاقات نو می دهد. من علی دایی برادر کوچک شما ملت ایران سال نو را به تک تکتان تبریک می گویم و امیدوارم آمدن بهار به کامتان باشد.
همیشه و در هر شرایطی به وضعیت اجتماعی و اقتصادی مردمان ایران اندیشیده ام. حالا که بناست آرزو کنم بودن در کنار شما در بهار دیگری را، می خواهم امیدوارم باشم مشکلات اقتصادی شما کمتر شود.
می خواهم آرزو کنم بار مشکلات معیشتی از روی دوش مردم کشورم برداشته شود و در سال نو دغدغه های نو و البته مثبتی داشته باشند. از خدای بزرگ می خواهم سلامتی را از هیچ کدامتان نگیرد.
آرزو دارم دلتان خوش باشد و قدر آنچه دارید را نیز بدانید. همین قدر دانستن ها در بسیاری از مراحل زندگی به کمک آدم می آیند. وقتی قدر آنچه داریم را بدانیم هم، تلاشمان دو چندان می شود. هم تلاش می کنیم داشته خود را حفظ کنیم و هم کوششمان معطوف به پیشرفت و امید می شود.
می خواهم از شما هم وطنان عزیز خواهشی برادرانه هم داشته باشم. ایام نوروز است و خیلی از شما با خانواده به مسافرت می روید. از همه شما می خواهم که با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنید. توجه به این موضوع در ایامی چون عید نوروز که از حجم سفرهای جادها افزایش محسوسی دارد از اهمیت دوچندانی برخوردار است.
باید طوری رفتار کنیم که با یک اشتباه ما خانواده ای عزادار نشود. چه بسا اشتباهات کوچکی که خانواده های بسیاری را داغدار می کند.
دقت در رانندگی و حفظ آرامش باعث می شود علاوه بر حفظ سلامتی در ذهن دوستان و نزدیکانمان خاطره های خوب و خوش از عید سال ۹۴ ثبت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها