جام جم ورزشی: تمرین تیم فوتبال پرسپولیس دیروز در حالی برگزار شد که یکی از بازیگران تلویزیون به ورزشگاه درفشی‌فر آمد و تمرین امروز سرخ‌پوشان را از نزدیک تماشا کرد.
کد خبر: ۷۷۹۱۹۹
حضور بازیگر تلویزیون در درفشی‌فر/درگیری لفظی خانزاده و عباس زاده

تمرین دیروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15.10 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد.

*کلیه اعضای کادر فنی پرسپولیس پیش از شروع تمرین با حضور در باشگاه به دیدار محمد‌حسین نژاد‌فلاح قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس رفتند و با وی درباره مسائل مرتبط با پرسپولیس صحبت کردند.

*بازیکنان پرسپولیس در ابتدای تمرین با دویدن بدن‌های خود را گرم کرده و با استارت‌های کوتاه و سریع آماده تمرین امروز شدند.

*چند کودک معلول امروز با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر با بازیکنان پرسپولیس عکس یادگاری گرفتند.

*سوشا مکانی که روز گذشته تمرین نکرده بود امروز در تمرینات گروهی آماده و سرحال نشان داد.

*محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل دو اخطاره بودن در بازی پرسپولیس مقابل نفت مسجد‌ سلیمان حضور ندارد امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد اما با تیم تمرین نکرد.

*ضیاء عربشاهی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و تمرین سرخ‌پوشان را از نزدیک تماشا کرد.

*فرناندو گابریل و مهدی طارمی که دیروز در تمرین سرخ‌پوشان حضور نداشتند امروز پا به پای سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.

*رضا نوروزی امروز هم مطابق روزهای گذشته به صورت اختصاصی به دویدن پرداخت.

*بازیکنان سپس در فوتبالی درون‌تیمی با یکدیگر رقابت کردند که این بازی با حاشیه‌هایی هم همراه بود به طوری که در قسمتی از تمرین محمد عباس‌زاده و محمد‌رضا خانزاده دو بازیکن پرسپولیس با یکدیگر به درگیری لفظی پرداختند.

*مایکل اومانیا مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل دو کارته بودن دیدار پرسپولیس مقابل نفت مسجد‌ سلیمان را از دست داده امروز در تمرین حاضر شد و سپس در انتهای تمرین به صورت اختصاصی دور زمین دوید.

*مختار سائقی بازیگر تلویزیون کشورمان امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شد و با بازیکنان به خوش و بش پرداخت.

*در پایان تمرین امروز حمید درخشان ژوزه تازه و محمد‌ عباس‌زاده را در زمین نگه داشت و با این دو مهاجم تیم خود تمرین گلزنی کرد.

*احمد نوراللهی و میلاد کمندانی دو ملی‌پوش تیم پرسپولیس که در تیم امید حضور دارند به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید در کشور کویت در تمرین امروز غایب بودند.

*صحبت‌های دیشب محسن بنگر در برنامه 90 امروز با واکنش‌های جالب بازیکنان روبرو شد و بازیکنان واکنش جالبی به کری‌خوانی‌های بنگر برای استقلالی‌ها داشتند.

*دکتر حقیقت که پیش از این به عنوان پزشک تیم پرسپولیس فعالیت می‌کرد امروز برای دومین بار متوالی در تمرین پرسپولیس حاضر شد اما فعالیتی به عنوان پزشک انجام نمی‌داد و تنها دقایقی نظاره‌گر تمرینات سرخپوشان بود.

*گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی روز پنجشنبه مقابل نفت مسجد‌ سلیمان قرار است فردا عازم اهواز شود تا از اهواز به صورت زمینی به مسجد سلیمان برود.

(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها