جام جم ورزشی: 32.2 درصد از هواداران تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا خواهان حذف کریستیانو رونالدو از ترکیب اصلی این تیم هستند.
کد خبر: ۷۷۸۵۳۷
هواداران رئال دیگر رونالدو را نمی خواهند

به گزارش جام جم ورزشی ، روزنامه آاس چاپ اسپانیا با انجام یک نظرسنجی از خوانندگان خود خواسته است برای خروج رئال مادرید از بحران کنونی راه حل ارایه بدهند و در پاسخ حدود 92.1 درصد از هواداران خواستار حذف کریم بنزما، گرت بیل و رونالدو از ترکیب 4-4-2 این تیم شدند.

بر این اساس بیل با 46.1 درصد، بیشترین رأی را به دست آورد در حالیکه در کمال تعجب رونالدو با 32.2 درصد دوم شد و بنزما با 21.7 درصد در رده سوم قرار گرفت.

این نتایج نشان می دهد که به ثمر رساندن بیش از یک گل در هر بازی برای جلوگیری از نظر منفی هواداران نسبت به یک بازیکن کافی نیست.

رئال مادرید اخیرا عملکرد ضعیفی از خود در مسابقات لالیگا به نمایش گذاشته است به طوریکه شنبه شب نیز با شکست برابر اتلتیک بیلبائو، صدرنشینی در جدول این رقابت ها را تقدیم بارسلونا کرد.

از سوی دیگر لیونل مسی یکشنبه شب در جریان برد 6 بر یک بارسلونا، به 30 گل رونالدو در فصل جاری رسید.

رونالدو تا روز 13 دسامبر 12 گل بیشتر از مسی در لالیگا زده بود اما در شش مسابقه قبلی فقط موفق به زدن دو گل شده است. اگرچه مادرید هم فقط در دو بازی از پنج مسابقه قبلی خود به پیروزی رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها