هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال

شکست تلخ پرسپولیس مقابل تراکتورسازی

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز عصر امروز ( یکشنبه ) ودر مهمترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال برابر تیم پرسپولیس به پیروزی رسید تا رکورد نباختن در مقابل این تیم در تبریز را پابرجا نگهدارد.
کد خبر: ۷۷۸۲۱۸
شکست  تلخ پرسپولیس مقابل تراکتورسازی

به گزارش ایرنا؛ بازیکنان تراکتورسازی که در ورزشگاه یادگارامام تبریز میزبان بازیکنان تیم پرسپولیس بودند از فرصت دیدار خانگی به خوبی استفاده کرده و دریک بازی برتر موفق به شکست شاگردان حمید درخشان شدند.

تیم پرسپولیس که درلیگ قهرمانان آسیا یکی از بهترین نتایج را به نام خود ثبت کرده و از دوبازی دو پیروزی کسب کرده است، دراین دیداربا گلی که شاهین ثاقبی دردقیقه 62 به ثمر رساند، مغلوب شد و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را از دست داد تا شادمانی به اردوی تراکتوری ها برود.

دقایق ابتدایی نیمه نخست این مسابقه با حمله بازیکنان تراکتورسازی به روی دروازه پرسپولیس آغاز شد اما این روند زیاد طول نکشید وبازیکنان پرسپولیس خیلی زود با دراختیار گرفتن توپ و میدان دروازه حریف را با خطر رو به رو کردند.

بازیکنان این تیم با به حرکت درآوردن توپ برروی زمین وارسال از کناره ها موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند که از دست رفت.

تیم تراکتورسازی دردقایق ابتدایی دوبار توسط ادینیو صاحب فرصت شد که این موقعیت ها نیز به همان ترتیب برای این تیم از دست رفت.

مهم ترین خطرجدی بازیکنان پرسپولیس دردقیقه 14 برروی دروازه تراکتورخلق شد دراین دقیقه امید عالیشاه به محوطه جریمه حریف نفوذ کرد و توپ را به بیرون ارسال کرد و گابریل را درموقعیت گلزنی قرار داد ولی این بازیکن با بی دقتی توپ را به اوت زد.

درادامه بازی از سوی دو تیم به صورت متعادل دنبال شد وتوپ بیشتردرمیانه زمین درجریان بود.

دراین دقایق لوسیانو ادینیو بیش ازدو بار دیگر خود را درموقعیت گلزنی قرارداد اما نتوانست دروازه سوشا مکانی را باز کند.

مهم ترین بخت گلزنی تیم تراکتورسازی در دقیقه 27 برای این تیم با درخشش سوشا مکانی از دست رفت، دراین دقیقه شوت زیبا و سنگین فرشاد احمدزاده از روی یک ضربه ایستگاهی را مکانی روانه اوت کرد.

هنوزچند دقیقه ای ازاین فرصت نمی گذشت که تیم تراکتورسازی دردقیقه 33 باردیگرصاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه تیم پرسپولیس شد و شوت زیبای ادینیو که درون چارچوب بود را بازهم مکانی دفع وبه کرنر فرستادتا دومین بخت این تیم از دست برود وبازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و بازیکنان به رختکن رفتند.

نیمه دوم همانطور که انتظار می رفت فشار بازیکنان تیم تراکتورسازی برروی دروازه تیم پرسپولیس بیشترشد دراین نیمه بازیکنان تراکتورچندین ضربه کرنر متوالی برروی دروازه سرخ های تهرانی زدند اما این فرصت ها هیچ کدام به گل تبدیل نشد.

شاگردان حمید درخشان که درنیمه دوم بازی تدافعی را به نمایش گذاشته بودند و چشم به ضد حملات داشتند فرصت چندانی برای ایجاد خطر برروی دروازه تراکتورسازی پیدا نکردند این روند تا دقیقه 62 ادامه داشت و دراین دقیقه شاهین ثاقبی مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی از اشتباه مسلم بابک حاتمی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس نهایت استفاده را کرد و درموقعیت تک به تک با سوشا مکانی قرار گرفت.

مهاجم تراکتورسازی که مدافع پیش رو را جا گذاشته بود سوشا مکانی را دریبل و از جریان بازی خارج وسپس با ضربه بغل پا دروازه پرسپولیس را باز کرد.

درادامه بازیکنان پرسپولیس قدری جلو کشیدند ودرادامه این حملات شوت زیبای گابریل را حامد لک به بیرون فرستاد و ناجی دروازه تراکتور شد.

درخشان درادامه دست به دو تعویض زد و تیمش را هجومی تر کرد، اما این تاکتیک نیز موفق نبود و شاگردانش در به ثمر رساندن گل ناموفق بودند تا پس از دو بازی درخشان برابر لخویای قطر و بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا برابر تراکتورسازی ایران درلیگ برتر شکست دیگری را تجربه کردند.

تیم فوتبال تراکتورسازی با این پیروزی صاحب 41 امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد و تیم پرسپولیس نیز با 26امتیاز در رده نهم باقی ماند.

دیداررفت دو تیم با پیروزی سه بریک تراکتورسازی درتهران پایان یافته بود.تراکتورسازی سال هاست که مقابل پرسپولیس در تبریز نباخته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها