جام جم ورزشی: یکی از ستاره های دنیای فوتبال همانند بسیاری دیگر از ستاره های کنونی برای رسیدن به ثروت و شهرت راه سختی را پیموده است.
کد خبر: ۷۷۷۶۱۲
گذشته غم انگیز یک ستاره فوتبال

به گزارش جام جم ورزشی ، آرتورو ویدال ستاره شیلیایی یوونتوس به تازگی حرفهای جالبی را درباره گذشته غم انگیز خودش به زبان آورده است. این ستاره یوونتوس گفته که در خانواده ای بسیار فقیر متولد شده است. او در اینباره گفت: ما چهار برادر بودیم و مادرم برای اینکه ما را سیر کند به سختی کار می کرد . من از سن 13 سالگی مجبور شدم به سختی کار کنم تا فقط بتوانم شکم خود را سیر کنم اما فشار آمدن بیش از حد فقر و گرسنگی به من باعث شد تصمیمی اساسی بگیرم.

وی گفت: من استعداد خوبی در فوتبال داشتم و تصمیم گرفتم با استفاده از این استعداد خانواده و خودم را از فقر نجات بدهم. دیگر زمان این تمام شده بود که در خانه از سرما بلرزیم و چیزی برای خوردن نداشته باشیم. خوشبختانه موفق شدم خودم و خانواده ام را از فقر نجات بدهم. اگر من فوتبالیست نمی شدم خانواده ما همانند بسیاری دیگر از خانواده های فقیر شیلیایی نابود می شدند.

آرتورو ویدال الان در یوونتوس بازی می کند. او در این چند سال حضورش در این تیم بازیهای بسیار خوبی را به نمایش گذاشته است. منچستر یونایتد و رئال مادرید به دنبال جذب این بازیکن شیلیایی هستند و احتمال جدایی او از یووه زیاد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها