تیم پرسپولیس ایران در دومین بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل بنیادکار زابکستان با گل دقیقه ۱۷ محمد نوری به برتری رسید.
کد خبر: ۷۷۶۵۸۷
بنیادکار ازبکستان مقابل پرسپولیس زانو زد

به گزارش واحد مرکزی خبر، تیم پرسپولیس ایران ساعت 16:30 دقیقه امروز از گروه یک در تاشکند به مصاف تیم بنیادکار ازبکستان که با گل دقیقه 17 محمد نوری در وقت پایانی به سود تیم پرسپولیس پایان یافت.

پرسپولیس در بازی نخست خود با 3 گل تیم لخویای قطر را شکست داد.

بنیادکار ازبکستان: تورائف، کومیلوف، فیلیپوسیان، میلوشویچ، شوراخمدوف، زواقی، ایبروخیموف، بکریچ، خامدانوف، شامورودوف و رشیدوف
سرمربی: سرگی لوشان


پرسپولیس ایران: سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، بابک حاتمی، مایکل اومانیا، احمد نوراللهی، محمد نوری، فرناندو گابریل، امید عالیشاه، هادی نوروزی و مهدی طارمی
سرمربی : حمید درخشان

اخطار: محمد نوری (45) برای پرسپولیس

شرح گل:
بنیادکار صفر پرسپولیس یک (دقیقه 17 محمد نوری): محمد نوری موفق شد از روی نقطه پنالتی گل اول تیمش را به ثمر برساند و پرسپولیس را با یک گل پیش بیندازد.

شرح بازی:
در روز بازی حسابگرانه حمید درخشان به همراه تیمش در تاشکند، طلسم پیروز نشدن تیم‌های ایرانی در ازبکستان شکست و این تیم موفق شدن در هوای سرد تاشکند سه امتیاز شیرین را کسب کند و به صدرنشینی‌اش در گروه A ادامه دهد.
پرسپولیس که بعد از گل محمد نوری از روی نقطه پنالتی فرصت چندانی برای نزدیک شدن به دروازه بنیادکار به دست نیاورد در نهایت با یک بازی بسته و مقاومت جانانه موفق شد به سلامت از تاشکند بگذرد و با پیروزی به تهران بازگردد.
موقعیت‌های نصفه و نیمه و گاها خطرناک بازیکنان بنیادکار هم با عملکرد مناسب خط دفاعی و دروازه‌بان پرسپولیس دفع شد. پرسپولیس با این بازی موفق شد چهارمین دیدار خود را برابر بنیادکار به نفع خود به پایان برساند و در نهایت ضمن شکستن طلسم تاشکند به صعود از این گروه خیلی بیشتر امیدوار شوند و به دیدار با النصر بیندیشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها