رده‌بندی برترین تیم‌های فوتبال بانوان اعلام شد

صعود 75 پله‌ای ایران در جهان

جام جم ورزشی: در فاصله یک هفته به پایان لیگ برتر فوتبال بانوان، شهرداری بم قهرمانی‌اش را قطعی کرد این در حالی است که استقلال در هفته های پایانی نیز از لیگ کنار کشید..
کد خبر: ۷۷۶۵۱۸
دختران بمی ها باز هم قهرمان شدند/استقلال کنار کشید!

به گزارش جام جم ورزشی ، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز با برگزاری 3 دیدار به پایان رسید. شهرداری بم صدرنشین جدول رده‌بندی امروز با نتیجه 7 بر یک پاس همدان را شکست داد و به عنوان قهرمانی رسید. این تیم با 46 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و یک هفته قبل از پایان مسابقات قهرمانی‌اش را قطعی کرده است. ملوان هم با توجه به انصراف استقلال از لیگ برتر بازی‌اش برگزار نشد و 3 بر صفر برنده شد. در جدول رده‌بندی شهرداری بم با 46 امتیاز قهرمان، ملوان با 40 امتیاز نایب‌قهرمان شدند. آینده‌سازان میهن هم با 36 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و تیم‌های شهرداری سیرجان با 28 و پالایش گاز ایلام با 25 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. تیم فوتبال بانوان استقلال نیز از لیگ کنار کشید.

نتایج این هفته به شرح زیر است: * شهرداری بم 7 - پاس همدان یک * آینده‌سازان میهن یک - دلوار کشتی جنوب بوشهر صفر * شهرداری سیرجان 4 - پالایش گاز ایلام صفر * استقلال - ملوان (برگزار نشد)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها