جام جم ورزشی: سوسن حاجی پور نامی تاریخ ساز در تاریخ ورزش کشور است، دختری که موفق شد سهمیه حضور در رقابت های المپیک را به دست بیاورد.
کد خبر: ۷۷۶۵۱۱
دختر المپیکی از تیم ملی خط خورد/پایان راه سوسن حاجی پور؟

به گزارش جام جم ورزشی ، سوسن حاجی پور علاوه بر افتخار کسب سهمیه المپیک لندن و حضور در این رقابت ها مدال های ارزشمند دیگری هم در کارنامه دارد همانند برنز بازی های آسیایی اینچئون. اما دختر پرافتخار تکواندوی ایران این روزها بی انگیزه و ناآماده است، آنقدر زیاد که از تیم ملی تکواندوی بانوان ایران خط خورده است. این اتفاقی تلخ برای حاجی پور و زنگ خطری برای تکواندی بانوان ایران محسوب می شود، یکی از بزرگ ترین سرمایه های این رشته بی انگیزه و ناآماده شده و مشخص نیست که چه زمانی دوباره همان دختر مدال آور و پرافتخار قبلی خواهد شد.

تیم ملی تکواندوی بانوان که مهیای حضور در تورنمنت هلند می‌شود، تمرینات خود را در خانه تکواندو با 9 هوگوپوش پیگیری می کند که در این میان نامی از سوسن حاجی پور نیست.

بعد از سپری کردن چندین مرحله اردو و با نظر مینو مداح، سرمربی تیم ملی تکواندو، سوسن حاجی پور، بهناز اکبرزاده، فاطمه خیری، فاطمه مصطفایی، نفیسه رنگرززاده، نیان شاه محمدی و سهیلا سیاحی از جمع اردونشینان کنار رفتند.

نگار شیری، فاطمه مداحی، ریحانه محمدی، بهاره ندرخانلو، کیمیا علیزاده، شکرانه ایزدی، فاطمه روحانی، هانیه اخلاقی و اکرم خدابنده در اردوهای تیم ملی حاضرند.

تیم ملی تکواندوی بانوان در مرکز جهانی تکواندو و خانه تکواندو زیر نظر مینو مداح جهت حضور در تورنمنت هلند و مسابقات قهرمانی جهان در روسیه آماده می‌شود. با توجه به خط خوردن نام حاجی پور از تیم اعزامی به هلند او به احتمال فراوان رقابت های جهانی را هم از دست داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یه تكواندوكار خسته
-
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
۰
۰
ولش كن سوسن جون این ملت لیاقت تورونداشتند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها