جام جم ورزشی: حرکت کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در قبال پنج کودک سرطانی باعث شده تا برنامه ای برای قدردانی از او در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۷۷۵۲۳۶
قدردانی از سرمربی با معرفت رئال مادرید

به گزارش جام جم ورزشی ، هفته گذشته در هفته بیست و چهارم لالیگا تیم رئال مادرید موفق شد میزبان خود الچه را با دو گل از پیش رو بردارد. کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در کنفرانس خبری پس از این دیدار گفت : «خبرنگاران محترم ممنونم که اینجا جمع شده اید، می دانم سوالات زیادی دارید و دوست دارید زودتر خبر را بنویسید و سالن را ترک کنید اما امروز 5 کودک مبتلا به سرطان در کنار تیم فوتبال الچه وارد استادیوم شدند و دوست داشتند که الچه پیروز شود، من به شدت ناراحتم که الچه پیروز نشده و این چند کودک اکنون نباید چندان خوشحال باشند، خواهش می کنم بعد از این نشست خبری با هم به عیادت آن ها برویم، من و چند بازیکن رئال مادرید هم برای این مهم اعلام آمادگی کرده ایم، این کودکان امشب باید شاد باشند، اگر این اتفاق رخ ندهد، این یعنی یک فاجعه ، متوجه هستید که! یک فاجعه»

آنچلوتی پس از ترک کنفرانس مطبوعاتی به عیادت این پنج کودک سرطانی رفته است. حالا یک انجمن حمایت از بیماران سرطانی قصد دارد از این حرکت زیبای سرمربی ایتالیایی رئال مادرید تجلیل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها