شبی که نابغه آرژانتینی هت تریک کرد

نفس های مسی پشت سر رونالدو +[مجموعه عکس]

جام جم ورزشی: لیونل مسی از اینکه در یک سال اخیر مدام پشت سر رونالدو قرار گرفته بسیار ناراحت است. او می خواهد دوباره مرد شماره یک باشد.
کد خبر: ۷۷۱۱۲۳
نفس های مسی پشت سر رونالدو +[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، مسی دیشب هت تریک کرد آن هم در حالی که کریستیانو رونالدو شب قبل از آن برای رئال مادرید نتوانست گلی بزند و اتفاقا چند شانس خوب را هم از دست داد. مسی در هفته های اخیر نشان داده که از لحاظ آمادگی از رونالدو بهتر است و برای کسب پنجمین توپ طلای فوتبالش دورخیز کرده است. مسی حالا برای قرار گرفتن در صدر جدول گلزنان لالیگا تهدیدی جدی برای رونالدوی صدرنشین محسوب می شود که در هفته های اخیر پایش به گلزنی باز نشده است. حالا رونالدو نفس های رقیب همیشگی اش را کاملا پشت سر خود احساس می کند.

بارسا یکشنبه شب با نتیجه ۵ بر صفر از سد لوانته گذشت. مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسا در این بازی سه بار موفق به گلزنی شد.

«لیونل مسی» با این «سه گله» به رکورد «تلمو سارا» در فوتبال اسپانیا رسید. وی همچنین به رکورد هت تریک‌های «کریستیانو رونالدو» در لالیگا رسید.

بارسا همچنین با رهبری «لوییس انریکه» یازدهمین پیروزی پیاپی خود را به دست آورد. بارسا فصل ۰۹-۲۰۰۸ را خوب آغاز نکرد اما در نهایت با هدایت «پپ گواردیولا» موفق شد سه جام ببرد. اکنون مربی پیشین سلتاویگو به رکورد سرمربی پیشین این تیم رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها