جام جم ورزشی: این هفته از رقابت های لالیگا با تساوی آغاز شد.
کد خبر: ۷۷۰۲۰۵
آغاز هفته جدید لالیگا با یک تساوی

به گزارش جام جم ورزشی ، هفته بیست و سوم رقابتهای لیگای اسپانیا با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن رئال سوسیداد و آلمریا در آنوئتا به مصاف هم رفتند و در پایان به تقسیم امتیازها قناعت کردند.

در این دیدار ورزا و تونر همد برای میزبان گلزنی کردند و دو گل المریا را نیز امانوئل آگیره و سرخیو کانالس به ثمر رساندند تا سهم هر دو تیم یک امتیاز باشد.

هفته بیست و یکم اسپانیا امروز و بامداد فردا با 4 دیدار ادامه می یابد که در حساس ترین بازی تیم صدرنشین رئال مادرید که اکنون تنها یک امتیاز با تیم دوم جدول اختلاف امتیازی دارد باید در خانه و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از دپورتیوو لاکرونیا پذیرایی کند. رئالیها در این دیدار لوکا مودریچ، خامس رودریگس و کوئنترائو را در اختیار نخواهند داشت.

رئالیها که در لیگ قهرمانان باید برابر شالکه به میدان بروند امیدوارند با پیروزی در این دیدار شکست برابر آتلتیکومادرید را به دست فراموشی بسپارند.

همچنین بارسلونا تیم دوم جدول نیز فردا (یکشنبه) باید در خانه از تیم لوانته پذیرایی کند و آتلتیکومادرید به دیدار سلتاویگو خواهد رفت.

در جدول رده بندی رئال مادرید با 54 امتیاز صدرنشین است، بارسلونا با یک امتیاز کمتر و 53 امتیاز دوم است و آتلتیکومادرید با 53 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها