به جدایی از نایمخن فکر نمی‌کنم

جهانبخش: شایسته حضور در فینال بودیم

جام جم ورزشی: بازیکن تیم ملی گفت که ایران کیفیت خود را در شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا نشان داده است.
کد خبر: ۷۶۶۲۴۴
جهانبخش: شایسته حضور در فینال بودیم

علیرضا جهانبخش که پس از بازگشت از اردوی تیم ملی فوتبال ایران، شب گذشته (یکشنبه) در پیروزی 3 بر یک اِن‌ای‌سی نایمخن برابر هلموند اسپورت در هفته بیست‌و‌دوم لیگ دسته دوم هلند گل دوم تیمش را به ثمر رساند، با ابراز خوشحالی از بازگشت به تیم باشگاهی‌اش گفت: پیش از هر چیز از اینکه به اینجا بازگشتم و در اولین بازی‌ام با نایمخن به پیروزی رسیدیم، خوشحالم.

وی در خصوص تجربه‌اش از حضور در شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا و ناکامی ایران در راه رسیدن به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها اظهار داشت: نتیجه‌ای که در بازی مقابل عراق در مرحله یک‌چهارم نهایی رقم خورد واقعاً ناراحت‌کننده بود چون ما بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم. همه فکر می‌کردند ایران به سادگی به فینال جام ملت‌ها خواهد رسید و حقیقتاً شایسته بازی در دیدار نهایی این رقابت‌ها بودیم ولی در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل عراق در ضربات پنالتی شکست خوردیم. امیدوارم تیم ملی با همین شرایط به کار خود ادامه دهد و مهم این بود که ما کیفیت تیمی خود را در استرالیا نشان دادیم.

جهانبخش افزود: حالا برای من مهم این است که به تیم باشگاهی‌ام بازگشته‌ام و در نیمه دوم اولین بازی‌ که برای تیمم به میدان رفتم یک گل به ثمر رساندم که این فوق‌العاده است و از این بابت خوشحالم.

این بازیکن جوان عنوان کرد: شرایط نایمخن و تیم ملی کاملاً با یکدیگر متفاوت است چون شرایط در تیم ملی طور دیگری است. من با تیم ملی ایران در استرالیا با تیم‌های مختلف آن هم در شرایط زمانی متفاوتی بازی کردم برای همین نیاز به کمی زمان دارم تا خودم را مجددا با شرایط هلند و تیم باشگاهی‌ام وفق بدهم چون حدود پنج یا شش هفته از هلند به دور بودم. امیدوارم بتوانم به نایمخن کمک کنم.

جهانبخش در خصوص گلزنی‌اش به هلموند اظهار داشت: گل زیبایی بود ولی بعد از اینکه هلموند نتیجه بازی را یک بر یک کرد تمام تمرکز خود را روی بازی گذاشتیم تا هر چه زودتر نتیجه را به سود خود تغییر دهیم. در صحنه گل هم توپ از سمت راست ارسال شد و من هم تنها یک گزینه داشتم و با شوت زدن توپ آن را تبدیل به گل کردم. گل زیبایی بود ولی ما در نیمه دوم هماهنگی بالایی داشتیم و کسب پیروزی و سه امتیاز برای‌مان خیلی اهمیت داشت که در نهایت هم به هدف‌مان رسیدیم.

بال 21 ساله تیم ملی کشورمان تأکید کرد: گلی که در این بازی زدم گل زیبایی بود و مهم این بود که با این گل به بازی برگشتیم و مجدداً از حریف پیش افتادیم. به هر حال سعی‌ام بر این بود تا به نایمخن کمک کنم تا به بازی برگردد و به پیروزی برسد.

مهاجم نایمخن در خصوص این پرسش که «اگر شانس این را داشته باشی که در این زمستان یا تابستان آینده به باشگاه جدید بروی، ترجیح می‌دهی بمانی و با نایمخن قهرمان ژوپیلر لیگ شوی یا اینکه ترجیحت جدایی از این تیم است؟» گفت: به این موضوع فکر نمی‌کنم و هدفم ماندن در نایمخن برای نیم‌فصل دوم و قهرمانی با این تیم در فصل جاری ژوپیلر لیگ است. در حال حاضر تمرکزم را روی نایمخن و انجام بهترین بازی برای این تیم و هوادارانش گذاشته‌ام.

نایمخن در حال حاضر با 56 امتیاز صدرنشین لیگ دسته دوم هلند موسوم به ژوپیلر لیگ است و با تیم دوم جدولی اف‌سی آیندهوون 9 امتیاز اختلاف دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها