جام جم ورزشی: کریستیانو رونالدو با چهارمین زن زندگی خود هم نساخت. اخبار رسیده حاکی از آن است که رونالدو از نامزد روسی اش ایرینا شایک جدا شده است.
کد خبر: ۷۵۹۵۹۵
کریستیانو رونالدو با چهارمین زن زندگی اش هم نساخت

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از 101greatgoals ، کریستیانو رونالدو از نامزد غیر رسمی خود یعنی ایرینا شایک که اهل روسیه است جدا شد. این خبری است که پس از مراسم توپ طلای 2014 دهان به دهان چرخید. رونالدو سال گذشته به همراه ایرینا در مراسم توپ طلا شرکت کرد اما غیبت سوال برانگیز شایک 28 ساله در مراسم امسال این شائبه ها را به وجود آورد که این دو به رابطه چهار ساله خود پایان داده اند. در حالی خبر جدایی رونالدو از شایک به گوش می رسد که در ابتدای سال میلادی جدید حتی خبر ازدواج آنها دهان به دهان می چرخید و حتی سه هفته پیش این دو تعطیلات خود را در دبی با یکدیگر سپری کرده بودند.

احتمال می رفت که شایک به دلیل مشغله های فراوانش در دنیای مد نتوانسته در مراسم توپ طلای امسال شرکت کند اما زمانی که شایک در هیچکدام از شبکه های اجتماعی این اتفاق را به رونالدو تبریک نگفت و حتی اظهار نظری در اینباره نشد کم کم مشخص شد که خبر جدایی این زوج سرشناس از یکدیگر صحت دارد.

ایرینا چهارمین زن زندگی کریستیانو رونالدوی 30 ساله محسوب می شد. رونالدو با هیچ کدام از نامزدهای قبلی خود نیز نماند که معروف ترین آن جمارز بود. گفتنی است رونالدو از ازدواج قبلی اش که هیچ گاه هویت آن زن مشخص نشد یک پسر پنج ساله به نام جونیور دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها