آخرین رنکینگ پینگ‌پنگ بازان جهان

نیما عالمیان، برترین پینگ پنگ باز ایرانی

دو هفته‌ای است که بازی‌های لیگ برتر پینگ‌پنگ آغاز شده و بازی‌ها از همین ابتدا با هیجان خاصی در حال پیگیری است. در رقابت‌های امسال باز هم تیم‌های پتروشیمی بندرامام (قهرمان) و دانشگاه آزاد (نایب قهرمان) فصل گذشته یکدیگر را زیر نظر دارند. پتروشیمی بندرامام تا اینجای کار صدرنشین است اما همراه با دانشگاه آزاد، یک تساوی و یک برد را در کارنامه دارد.
کد خبر: ۷۵۸۸۹۶
اخلاق‌پسند: هدفمان فقط قهرمانی است

شهرداری تبریز دیگر تیم سرسخت این دوره است که در دو بازی با مدعیان، اجازه برتری به آنها نداد بلکه با تساوی از میدان خارج شد. در هفته‌های اخیر لیگ پینگ‌پنگ محمدرضا اخلاق‌پسند ملی پوش سابق و کاپیتان رشتی تیم پتروشیمی بندرامام بازی‌های خوبی برای تیمش کرد. او پس از کوچ نوشاد عالمیان به تیم دانشگاه آزاد، وظیفه سنگینی دارد.

اخلاق‌پسند درباره تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر امسال که دو بازیکن چینی دارد به جام‌جم می‌گوید: بازیکنان چینی از سبک خاصی پیروی می‌کنند و بازی با هر بازیکنی از این کشور سخت است. من بازی دو رو فی را کاملا ارزیابی کرده بودم و با آمادگی مناسبی برابر فی قرار گرفتم. هیچ وقت به خودم اجازه ندادم بدنم و قدرتم افت کند. هر چند رویارو نشدن با حریفان قدرتمند خواسته یا ناخواسته تاثیرگذار است اما بازیکنان چینی سطح رقابت با شهرداری را ارتقا داده‌اند.

اخلاق‌پسند هر بار با مصدومیت‌هایی روبه‌رو می‌شود که او را از لیگ برتر دور می‌کند با وجود این به دلیل رقابت‌های نزدیک بویژه با دانشگاه آزاد سعی می‌کند بیشتر مراقب سلامتش باشد. ملی‌پوش سابق پینگ‌پنگ ایران دل‌خوشی هم از فدراسیون ندارد. او می‌گوید: مشکلاتی که از طرف فدراسیون برای من به وجود آمد، نتوانست خللی به برنامه‌های من وارد کند. من تلاش کردم در مسابقه‌های دسته یک شرکت کنم که خوشبختانه هدفم عملی شد و در این بازی‌ها هم به نتیجه رسیدم. دورنمای من همیشه تیم ملی بوده و خوشحالم که دوباره به اردوی تیم ملی پیوستم.

اخلاق‌پسند درباره اهدافش با تیم جنوبی می‌گوید: هدف ما همیشه قهرمانی است. پتروشیمی بندرامام 13 سال است که در این لیگ بازی می‌کند و با پنج بار قهرمانی پی در پی، قانونمند است. دیگران فقط سه روز پیش از قرعه‌کشی نوشاد عالمیان را از تیم جدا کردند. قطعا این موضوع در برنامه‌های ما تاثیر گذاشته است. با این حال، چالش‌هایی را که برای تیم ما به وجود آمد کنار می‌زنیم و قهرمان می‌شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها