جام جم ورزشی: در هفته جدید لالیگای اسپانیا هم رئال مادرید شکست خورد هم بارسلونا.
کد خبر: ۷۵۶۱۳۲
شکست عجیب بارسلونا و رئال مادرید

تیم‌های فوتبال رئال سوسیه داد و بارسلونا از ساعت 23:30 یکشنبه شب در چارچوب هفته هفدهم رقابتهای لالیگای اسپانیا برابر هم به میدان رفتند که این بازی را تیم سوسیه داد با برتری یک بر صفر به سود خود خاتمه داد. تنها گل این مسابقه در دقیقه دوم روی گل به خودی جوردی آلبا به ثمر رسید.

بارسلونا در حالی گام به این میدان گذاشت که از قبل نسبت به شکست 2 بر یک رئال مادرید در خانه والنسیا با خبر بود و می‌‌توانست با پیروزی در زمین سوسیه داد و احتساب یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید به صدر جدول رده‌بندی صعود کند اما از فرصتی که خود رئالی‌ها به آبی اناری‌ها هدیه کرده بودند استفاده نکرد.

نکته عجیب اینکه با وجود نیاز مبرم بارسلونا به برد، لوئیز انریکه سرمربی این تیم ترکیب عجیب و غریبی را در شروع بازی به کار گرفت طوری که مسی، نیمار، دنی آلوز، راکیتیچ و پیکه روی نیمکت این تیم نشسته بودند و با شروع نیمه دوم تغییراتی در ترکیب بارسلونا ایجاد شد که بازی کاملا بسته تیم میزبان اجازه گلزنی را به آبی اناری‌ها نداد.

بدین ترتیب تیم رئال مادرید با 39 امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین لالیگا باقی ماند. تیم‌های بارسلونا و اتلتیکو مادرید با 38 امتیاز و به خاطر تفاضل گل به ترتیب دوم و سوم هستند. تیم سوسیه داد نیز با این برد 18 امتیازی شد و خود را از رده شانزدهم جدول به سیزدهم رساند. رئال مادرید در زمین والنسیا شکست 2 بر یک را متحمل شد. رئالی‌ها که به تازگی قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را در مراکش کسب کرده بودند بعد از باخت سنگین در دیدار دوستانه مقابل میلان، این بار بعد از بیست و دو برد متوالی در بازی‌های مختلف رسمی شکست خوردند.

رئالی‌ها پیش از شروع این بازی از تونلی که بازیکنان تیم والنسیا به خاطر قهرمانی این تیم در جام باشگاه‌های جهان ایجاد کرده بودند عبور کردند و وارد زمین مستایا شدند. شاگردان کارلو آنچلوتی خیلی زود در دقیقه 14 صاحب یک ضربه پنالتی شدند که کریستیانو رونالدو آن را به گل تبدیل کرد. بعد از آن بازی بسیار پر برخورد ادامه یافت تا جایی که در پایان نیمه نخست پنج بازیکن والنسیا و دو بازیکن رئال کارت زرد گرفتند.

در نیمه دوم این تیم والنسیا بود که بازی را هجومی آغاز کرد و 52 روی ضربه آنتونیو باراگان که با برخورد به پای په په تغییر مسیر داده بود به گل تساوی دست یافت. والنسیا که فشار حملات خود را ادامه داده بود در دقیقه 65 به گل دوم رسید. این بار نیکلاس اوتامندی پیش تاخته با ضربه سر دروازه کاسیاس را گشود تا والنسیا به یک برد شگفت انگیز دست یابد.

رئال مادرید با این برد در امتیاز 39 باقی ماند و کماکان صدر جدول را در اختیار دارد. بارسلونا و اتلتیکو مادرید هم با 38 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

پیش از بازی والنسیا و رئال مادرید، تیم های ختافه و رایو وایه کانو به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم رایو وایه کانو با حساب 2 بر یک از سد حریف خود گذشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها