هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس

توقف ضلع قهرمانی

جام جم ورزشی: در آغاز هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس سه مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر مقابل حریفان خود متوقف شدند.
کد خبر: ۷۵۳۶۵۴
توقف ضلع قهرمانی

به گزارش جام جم ورزشی ، هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلیس یکشنبه شب با تساوی تیم های بالا جدولی چلسی ،منچستر سیتی و منچستریونایتد ادامه یافت این در حالی است که هر سه تیم در هفته گذشته مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند. تیم چلسی که در خانه ساوتهمپتون به میدان رفته بود با تساوی یک بر یک متوقف شد. ابتدا سادیو مان در دقیقه 17 ساوتهمپتون را پیش انداخت اما در دقیقه 45 بازی ادن هازارد با حرکتی عرضی و ضربه ای فنی به زاویه مخالف کار را به تساوی کشاند. در دقیقه 88 این دیدار نیز مورگان شنیدرلین از تیم میزبان اخراج شد.

تیم منچسترسیتی که از این نتیجه آگاهی داشت با انگیزه فراوان در ورزشگاه اتحاد به مصاف برنلی رفت اما بازی برده 2 بر صفر را در پایان با تساوی 2 - 2 عوض کرد. شاگردان پیگرینی در نیمه نخست با دو گل داوید سیلوا(23) و فرناندینیو(33) از حریف پیش افتادند اما در وقت دوم برنلی روی ضربات جورج بوید(47) و اشلی بارنس(81) کار را به تساوی کشاند تا هواداران من سیتی با بهت کامل ورزشگاه را ترک کنند.

از دیگر نتایج جالب به دست آمده می توان به پیروزی 2 بر یک آرسنال در خانه وستهام اشاره کرد. سانتو کاسورلا(41- پنالتی) و دنی ولبک(44) برای تیم آرسنال گلزنی کردند و تنها گل تیم وستهام را نیز چیکو کوباته در دقیقه 54 به ثمر رساند.

نتایج کامل هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است:

* تاتنهام صفر - منچستر یونایتد صفر
* ساوتهمپتون یک - چلسی یک
* استون ویلا صفر - ساندرلند صفر
* هال سیتی صفر - لستر سیتی یک
* منچستر سیتی 2 - برنلی 2
* کوئینز پارک رنجرز صفر - کریستال پالاس صفر
* استوک سیتی 2 - وست برومویچ صفر
* وستهام یک - آرسنال 2
* نیوکاسل 3 - اورتون 2

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها