جام جم ورزشی: نمایندگان حمیدرضا سیاسی در باشگاه پرسپولیس به درخشان اعلام کرده‌اند تا زمان آزادی او هیچ اقدامی برای جذب بازیکن یا هماهنگی اردو نخواهند کرد.
کد خبر: ۷۴۸۹۸۸
بی‌توجهی مسئولان باشگاه پرسپولیس به فهرست درخشان

مسئولان باشگاه پرسپولیس تا زمانی که تکلیف مدیرعامل این باشگاه مشخص نشود برای جذب بازیکنان مدنظر حمید درخشان اقدام نخواهند کرد.

سرمربی باشگاه پرسپولیس اواسط هفته گذشته لیست خرید خود را برای تقویت تیمش به بهروز منتقمی ارائه داد اما مسئولان باشگاه پرسپولیس فقط برای عقد قرارداد با یک بازیکن اقدام کردند که آن هم بابک حاتمی بود. در حقیقت در زمان حضور حمید‌رضا سیاسی هم برای جذب این بازیکن از سایپا اقدام شده بود و با توجه به این مسئله معاونان سیاسی در حال حاضر در تلاشند انتقال حاتمی را به تیم پرسپولیس نهایی کنند.

در آخرین صحبت‌هایی که نمایندگان سیاسی در باشگاه پرسپولیس با سرمربی این تیم داشته‌اند به او تأکید کرده‌اند تا زمانی که مدیرعامل باشگاه از زندان بیرون نیاید آنها به هیچ وجه برای جذب بازیکن یا مقدمات برپایی اردوی خارج از کشور تیم، اقدام نخواهند کرد.

این در حالی است که اعضای هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس از زمان زندانی شدن سیاسی حتی یک نشست هم با یکدیگر نداشته‌اند و سعی می‌کنند خیلی وارد مسائل ریز باشگاه نشوند.

در چنین شرایطی درخشان سخت در بلاتکلیفی به سر می‌برد و حتی نمی‌داند بعد از آمدن سیاسی یا تغییرات احتمالی در کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس او سرمربی این تیم خواهد ماند یا نه.

در حال حاضر درخشان فهرست خرید خود و برنامه تمرینات و اردوهای تیمش را تحویل باشگاه پرسپولیس داده و اینکه تا چه حد به خواسته‌های این مربی توجه شود هنوز مشخص نیست و حتی خود او هم پاسخ این سؤال را نمی‌داند.

(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها