جام جم ورزشی: رئال مادرید با پیروزی مقابل آلمریا، تعداد هفته های صدرنشینی خود در تاریخ لالیگا را به 1000 رساند.مسابقاتی که از سال 1928 پایه ریزی شد.
کد خبر: ۷۴۸۷۰۹
رکورد جدید و خیره کننده رئال مادرید

به گزارش جام جم ورزشی، رئال مادرید به اولین تیمی در تاریخ لالیگا تبدیل شد که به رکورد 1000 هفته صدرنشینی رسیده است. کهکشانی ها تاکنون 32 بار قهرمان و 21 بار نایب قهرمان لالیگا شده اند و در این فصل، از هفته دهم و پس از برتری مقابل گرانادا، به صدرنشینی لالیگا دست یافتند. صدرنشینی ای که تا هفته 16 نیز تداوم خواهد داشت.

پس از رئال مادرید، بارسلونا با اختلافی فاحش و با 643 هفته صدرنشینی، دوم است. این تیم تاکنون 22 بار قهرمان و 24 بار نیز نایب قهرمان لالیگا شده است. اتلتیکو مادرید با 254 هفته، بیلبائو با 164 و والنسیا با 154 هفته صدرنشینی، در جایگاه های بعدی قرار دارند.

رئال شب گذشته با برتری مقابل آلمریا، به بیستمین برد متوالی خود نیز دست یافت. این تیم فردا راهی مراکش خواهد شد تا در جام جهانی باشگاه ها شرکت کند. در صورت برتری در دو دیداری که در این مسابقات در پیش دارد، رئالی ها به رکورد 22 برد متوالی خواهند رسید و درصورت کسب سه پیروزی دیگر، می توانند رکورد 24 برد متوالی کوریتیبا را شکسته و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها