والیبال به روایت حاشیه‌ها

راهکارهای داورزنی

برگ سیاه دیگری در کارنامه کنفدراسیون والیبال آسیا

یک اتفاق تلخ دیگر برای والیبال ایران

جام جم ورزشی: میزبانی مسابقات جام باشگاه های آسیا و زیر 23 سال آسیا از ایران گرفته شد تا اتفاق تلخ دیگری برای والیبال ایران ثبت شود. گویا دشمنی ها با والیبال ایران تمامی ندارد.
کد خبر: ۷۴۷۱۹۷
یک اتفاق تلخ دیگر برای والیبال ایران

به گزارش جام جم ورزشی ، برای فهمیدن این موضوع که سلب میزبانی ایران از مسابقات جام باشگاه های آسیا و زیر 23 سال آسیاصحت دارد یا خیر کار مشکلی نداشتیم. مراجعه به سایت رسمی فدراسیون والیبال آسیا و چند سایت دیگر پاسخ سوال ها را به یکی از بدترین خبرهای ورزشی امروز می دهد.

بر اساس گزارش ها میزبانی این رقابت ها از ایران سلب و به کشور میانمار داده شده است آن هم در حالی که ابتدا در رابطه با این خبر سکوت خبری قابل توجهی وجود داشت. میانمار اکنون مشکلات سیاسی متعددی دارد و در زمینه میزبانی هم نمی توانند همانند ایران باشند با این حال اکنون آنها میزبان مسابقات جام باشگاه های آسیا و زیر 23 سال آسیا هستند.

سعید درخشنده، مسئول رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال ایران با اظهار تعجب از پس گرفتن میزبانی مسابقات جام باشگاه های آسیا و زیر 23 سال آسیا به سایت فرهیختگان گفته است: نمی دانم چرا این میزبانی ها را گرفتند و در سکوت کشورهای مسلمان به میانمار دادند. به نظرم رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا اقتدار لازم را ندارد.


وی در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود اعلام رسمی فدراسیون والیبال ایران، میزبانی مسابقات جام باشگاه های آسیا و زیر 23 سال آسیا از ایران گرفته شد، اظهار کرد: سوال من هم همین است. چطور کشورهای اسلامی که تعدادشان کم نیست حاضر شدند، مسابقات باشگاه های مردان آسیا در کشور میانمار برگزار شود. کشور میانمار مشکلات سیاسی زیادی با مسلمانان دارد. قرار بود اجلاس هیات رئیسه هم در میانمار باشد اما این اتفاق نیفتاد. نمی دانم چه اتفاقی افتاد که دو میزبانی دیگر را هم از ایران گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها