جام جم ورزشی: سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا علیرضا حقیقی را ایکر کاسیاس فوتبال ایران معرفی کرد.
کد خبر: ۷۴۷۱۶۵
AFC: حقیقی، کاسیاس فوتبال ایران است

به گزارش جام جم ورزشی ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی به تعریف و تمجید از علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران پرداخته است.

این سایت نوشت: "دیدار ایران و نیجریه در جام جهانی 2014 برزیل کسل کننده ترین دیدار جام از سوی رسانه ها معرفی شد اما علیرضا حقیقی دروازه بان جوان تیم ملی فوتبال ایران با مدل مویش نگاه ها را به سمت خود معطوف کرد. البته او فقط یک پسر خوش تیپ نیست، او نخستین دروازه بانی در تاریخ فوتبال ایران است که موفق شده کلین شیت به نام خود ثبت کند. حقیقی همچنین در بازی با آرژانتین نیز درخشید و تا دقیقه 91 مهاجمان بزرگ آلبی سلسته را ناکام گذاشت و دروزاه ایران را بسته نگه داشت.

این سایت در ادامه گزارش خود با اشاره به این موضوع که حقیقی در تمامی رده های سنی فوتبال ایران بازی کرده نوشت: او نخستین بار در سال 2010 به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. حقیقی در 18 سالگی اولین بازی خود را برای پرسپولیس انجام داد و در همان دیدار موفق شد پنالتی علی دایی اسطوره فوتبال ایران را مهار کند. این بازی نشانگر توانایی بالای این دروازه‌بان ایرانی بود.

AFC افزود: حقیقی در 18 سالگی اولین بازی خود را برای پرسپولیس انجام داد و در همان دیدار موفق شد پنالتی علی دایی اسطوره فوتبال ایران را مهار کند. این بازی نشانگر توانایی بالای این دروازه‌بان ایرانی بود.

این سایت با اشاره به این موضوع که حقیقی در تیم های روبین کازان روسیه، اسپورت کوویلیوی پرتغال و پنافیل پرتغال بازی کرده نوشت: این دروازه‌بان جوان امیدوار است تا تیم ملی را به چهارمین قهرمانی در جام ملت‌های آسیا برساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها