جام جم ورزشی: ماجرای سفر نافرجام دیگو آرماندو مارادونا به تهران موضوع امروز و دیروز نیست و ماجرا به یک سال و نیم قبل برمی‌گردد.
کد خبر: ۷۴۷۱۶۴
وقتی دست پرسپولیس برای مارادونا رو شد

بهار 92 باشگاه پرسپولیس از طریق یک واسطه خواهان سفر دیگو مارادونا به تهران شد. مارادونا هم با توجه به یک سری مسائل اعلام آمادگی کرد بدون دریافت هیچ دستمزدی به تهران بیاید. شهرخبر: قرار شد فقط هزینه‌های این سفر را باشگاه پرسپولیس بپردازد و مارادونا با جت اختصاصی‌اش سفر سه روزه‌ای به ایران داشته باشد. قرار بود دیگو طبق هماهنگی باشگاه پرسپولیس تماشاگر بازی پرسپولیس و سپاهان در فینال جام حذفی باشد و سپس در مراسم افتتاحیه آکادمی باشگاه پرسپولیس شرکت کند. البته دو برنامه سفر تفریحی به شمال و جزیره کیش هم برای مارادونا در نظر گرفته شده بود حتی طرف ایرانی به مارادونا اعلام کرد احتمال دارد برای این سفر و مراسم‌ها و ضیافت‌های مارادونا اسپانسر بگیرد و حاضر است در این صورت 90 درصد درآمدهای اسپانسر را هم به مارادونا بدهد و فقط 10 درصد از این مبلغ را خودش بردارد.

در مورد همه چیز تقریباً توافق شده بود که ناگهان وکیل مارادونا بازی را به‌هم زد. وکیل مارادونا به طرف ایرانی می‌گوید: «به ما از تهران خبر داده‌اند شما تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان در فینال جام حذفی را بهانه کرده‌اید و هدف اصلی‌تان این است که مارادونا در مراسم ویژه‌ رئیس جمهور وقت ایران (احمدی‌نژاد) که می‌خواهد در ورزشگاه آزادی میتینگ صدهزار نفری داشته باشد، شرکت کند. حالا با این شرایط باید به ما هم نیم‌میلیون دلار بپردازید و فقط در صورتی که این مبلغ را پرداخت کنید، مارادونا سفر سه الی هفت روزه‌ای به تهران خواهد داشت» و دقیقاً به همین دلیل سفر مارادونا به تهران منتفی شد.

(روزنامه خبرورزشی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها