پیشنهاد ۳۳۲ میلیاردی برای پرسپولیس

استقلال خریدار پیدا کرد!

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ورزش گفت: امکان فروش صددرصد سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس به یک نفر فراهم شد.
کد خبر: ۷۴۶۶۳۴
امکان فروش 100 درصد سهام سرخابی ها به یک نفر

امیررضا خادم در گفت​وگو با واحد مرکزی خبر افزود: در جلسه امروز شورای قیمت گذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس که با حضور وزرای ورزش و جوانان ، دادگستری و امور اقتصاد و دارایی به عنوان رییس مجمع 2 باشگاه برگزار ، اجازه واگذاری باشگاه های سرخآبی ها قطعی شد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز که دو ساعت و نیم طول کشید ، قطعی شد که صددرصد سهام 2 باشگاه در یک بلوک قابلیت واگذاری به یک نفر را دارد و خریدار اعم از فرد یا شرکتی که ورود می کند می تواند کل سهام را خریداری کند.

خادم گفت: با توجه به بدهی های فراوان 2 باشگاه و اعطای اختیار تام به خریدار مورد نظر ، این امکان برای فرد یا شرکت خریدار فراهم شد.

معاون وزیر ورزش درباره شرایط فرد یا شرکتی که امکان خرید سهام 2 باشگاه را دارند افزود: اهلیت فرد یا شرکت مورد نظر اعم از مسائل حقوقی و مالی ازجمله شرایط مهم برای خرید سهام این باشگاهاست.

خادم گفت: در این جلسه قرار شد امکان فروش 20 درصد از سهام باشگاه برای پیشکسوتان 2 باشگاه فراهم شود.

نماینده تام الاختیار وزارت ورزش در بحث خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس افزود: نکته مهم دیگر مطرح در جلسه امروز نگرانی های موجود درباره عدم امضای حسابرسی های انجام شده از طرف هیات مدیره و مدیران عامل 2 باشگاه به جهت بهم ریختگی های مالی این 2 باشگاه بود که قرار شد بعد از برگزاری جلسه مشترک با سازمان خصوصی سازی این مساله هم انجام شود.

معاون وزیر ورزش درباره علت بازداشت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل پرسپولیس هم گفت: به علت پرونده های گذشته که از مدیریت های سابق وجود داشته و متاسفانه هنوز تعیین تکلیف نشده است قاضی دادسرای فرهنگ و رسانه با احضار آقای سیاسی حکم بازداشت موقت او را صادر کرد.

خادم افزود: متاسفانه استقلال و پرسپولیس مشکلات مالی گسترده و بدهی های زیادی برای آنها برجای مانده و اکنون ما باید جوابگو باشیم و امیدوارم با حل آنها بتوانیم روند واگذاری 2 تیم را سرعت بخشیم.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در امور 2 باشگاه افزود: با توجه به مشکلات گسترده ای که گریبان 2 باشگاه را گرفته است ، این احتمال دارد همین مشکلات گریبان استقلال را هم بگیرد و در حقیقت قبول مسولیت چنین ماجراهایی هم به دنبال دارد و کسی که وارد آب می شود باید خیس شدن را هم به جان بخرد.

خادم گفت: امیدوارم با کمک قوه محترم قضاییه با آرامش بخشی و بدور از حاشیه روند واگذاری 2 باشگاه با سرعت و دقت جلو برود و شاهد این موارد در آینده نباشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها