جام جم ورزشی: حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز پس از حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه پس از تفهیم اتهام بازداشت شده است.
کد خبر: ۷۴۶۳۶۸
سیاسی: به جرم گناه نکرده بازداشت شده‎ام

سیاسی که امروز صبح به دلیل شکایت طلبکاران پرسپولیس راهی دادسرا شده بود، بازداشت موقت شده است. این چهره اقتصادی و حالا ورزشی که در مدت حضور در باشگاه پرسپولیس نامی برای خود دست و پا کرده تا روز گذشته به دلایل دیگری تیتر اول روزنامه ها بود اما اتفاقات امروز نشان می‌ دهد، راهی پرچالش تر از آنچه او تصور می‌ کرد، منتظر اوست.

سیاسی در گفت‌وگوی اختصاصی با "ورزش سه" درباره بازداشتش می‌ گوید: مطالبات کشتی گیرها، والیبالیست ها و موضوع شرکت اس آی اس و شرکت جنسیس هیچ ارتباطی به بنده ندارد اما دوستان لطف کردند و من را به دلیل آنکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هستم و مسوولیت حقوقی دارم، بازداشت کردند.

موضوع مطالبات والیبالیست ها به دوره مدیرعاملی حجت الله خطیب در سال 1383 (ده سال پیش) برمی گردد و کشتی گیرها هم در سال دوم حضور محمد رویانیان در باشگاه پرسپولیس با این باشگاه قرارداد بسته اند و به دنبال مطالبات خود هستند. مساله شرکت اس آی اس هم که قرارداد آن در زمان محمد رویانیان بسته شده، موضوعی پیچیده است که به نظر می‌ رسید در نهایت باعث دردسر سیاسی بشود. اس آی اس حق بهره برداری در برند پرسپولیس را به مدت 3 سال در اختیار گرفته بود اما این قرارداد امسال با یک اسپانسر تازه (معرفی شده از سوی وزارت ورزش) نقض شده است و حالا سیاسی باید پاسخگوی این موضوع باشد.

سیاسی می‌ گوید: من به جرم گناه نکرده، اینجا هستم. این موضوعات ریشه در گذشته پرسپولیس دارند و من زمانی برای حل آنها نداشته ام.

همچنین سیاسی درباره اینکه چرا برای او وثیقه صادر نشده گفت: برای من قرارداد بازداشت موقت صادر کرده اند و دادسرا نپذیرفت که با وثیقه ای متناسب با میزان شکایت آزاد بشوم.

(ورزش سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها