جام جم ورزشی: تیم هندبال البرز بعد از حذف از لیگ دسته یک کشور و به هنگام بازگشت به کرج در شیراز دچار سانحه رانندگی می‌شود که یکی از بازیکنان جان خود را از دست می‌دهد و چند نفر دیگر دچار آسیب دیدگی می‌شوند.
کد خبر: ۷۴۵۹۰۶
جزئیات تصادف مرگبار اتوبوس تیم هندبال البرز

مرتضی خادمی یکی از بازیکنان تیم هندبال البرز گفت: ساعت 2:30 دقیقه بامداد امروز (13 آذر) در حال برگشت به کرج بودیم که اتوبوس تیم پنچر و در کنار جاده متوقف شد.

وی اظهار کرد: با توجه به خستگی ناشی از مسابقات، تمامی بازیکنان در داخل اتوبوس خواب بودند، اما محمد ندیری برای کمک به راننده پایین می‌رود و مشغول تعویض چرخ می‌شوند که یک دستگاه کامیون از پشت به اتوبوس برخورد می‌کند.

خادمی عنوان کرد: بعد از برخورد کامیون، اتوبوس به شدت به محمود که در بیرون و در نزدیکی چرخ‌ها قرار داشت برخورد می‌کند و او را به زیر چرخ‌ها می‌کشاند.

وی با بیان این که تنها چند ماه از ازدواج محمد می‌گذشت، ادامه داد: بعد از این حادثه، اوژانس و آتش‌نشانی به سرعت وارد محل حادثه شدند و محمد و مصدومان را به بیمارستان منتقل کردند اما متأسفانه ندیری بعد از اقدامات اولیه بیمارستان، به دلیل آسیب‌دیدگی شدید و خونریزی داخلی فوت کرد.

خادمی در خصوص مصدومان هم گفت: چند بازیکن نیز با شکستگی دست و پا مواجه شده‌اند و تنها محمد استاد حسین دروازه‌بان تیم به دلیل شکستگی دنده و خونریزی داخلی در بیمارستان بستری شده است.

وی یادآور شد: گروهی از بازیکنان و مصدومان اکنون در کرج هستند و گروهی دیگر نیز در شیراز به سر می‌برند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها