جام جم ورزشی: عضو ایرانی کمیته برگزاری مسابقات AFC گفت: بازرسان کنفدراسیون آسیا برای اطلاع از پیشبرد برنامه کاندیداها احتمالا دوباره به ایران و امارات سفر می‌کنند.
کد خبر: ۷۴۳۷۰۴
بازرسان AFC دوباره به ایران می‌آیند

شاهین رحمانی از احتمال اعلام میزبان مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا 2019 در ماه مارس (10 اسفند تا 11فروردین) خبر داد و اظهار کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز تاریخ قطعی اعلام میزبان مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال 2019 را مشخص نکرده اما آن چه مسلم است برنامه اعلام میزبان در آستانه برگزاری جام ملت‌ها در استرالیا و یا بلافاصله پس از آن تغییر کرده و در این مقطع زمانی مشخص نمی‌شود.

وی همچنین از احتمال بازدید دوباره نمایندگان AFC از امکانات دو کشور باقی مانده در جمع کاندیداها یعنی ایران و امارات خبر داد و گفت: گزارش بازرسان AFC از وضعیت دو کشور ایران و امارات در حال بررسی است و کنفدراسیون آسیا برای اطلاع از شرایط کنونی و روند پیشبرد برنامه‌ها به احتمال فراوان بازدیدهای دوباره‌ای را از ایران و امارات خواهد داشت. این برنامه باید در جلسات آتی AFC قطعی شود که در آن صورت طی بهمن و اسفندماه صورت می‌گیرد. همچنین ممکن است به خاطر انجام این بررسی‌های بیشتر انتخاب معرفی میزبان به اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت هم کشیده شود.

عضو کمیته برگزاری مسابقات AFC درباره اعلام سهمیه کشورها در لیگ قهرمانان آسیا نیز به ایسنا گفت: تعیین سهمیه ها در دستور جلسه دیروز کمیته بود که از نتیجه آن اطلاعی ندارم اما ممکن است با توجه به اختلاف زیادی ایران با کشورهای پایین‌تر تغییری در تعداد سهمیه باشگاه های ایرانی یعنی 3+1 رخ ندهد؛ هر چند تصمیم گرفته شده باید در جلسه فردا کمیته اجرایی نیز نهایی شود.

(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها