جام جم ورزشی: حالا دیگر هندی ها هم در فوتبال آسیا سری در میان سرها بالا گرفته اند، آنها کار خود را برای قدرتنمایی در قاره زرد با جذب ستاره بسیار محبوب ایتالیایی آغاز کرده اند.
کد خبر: ۷۴۳۶۶۲
سوپر استارهای محبوب در لیگ هند! +[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، هند با آن جمعیت میلیاردی اش جایی در میان سطح اول فوتبال آسیا ندارد. تنها تیم ملی فوتبال زنان هند بود که در میان سایر تیم های آسیایی حرف هایی برای گفتن داشت اما در گذشته فوتبال مردان این کشور هرگز قدرت نمایی نکرد. اما حالا عصر جدیدی از راه رسیده است.

هندی ها با سرمایه گذاری بر روی فوتبال درهای جدیدی از فوتبال آسیا را بر روی خود باز کرده اند. هندی ها که می خواهند لیگ فوتبال کشورشان به سرعت جایی در میان لیگ های مطرح آسیا پیدا کند در گام نخست به سراغ برخی از ستاره های تمام شده اما محبوب فوتبال دنیا رفته اند و البته بیشتر ایتالیایی ها را مد نظر دارند.

الساندرو دل پیرو اسطوره بی بدیل باشگاه یوونتوس و مهاجمی که با ایتالیا قهرمان جام جهانی 2006 آلمان شد اولین سوپراستاری بود که راهی لیگ هند شد. این مهاجم 40 ساله هم اکنون برای تیم دهلی دینامو بازی می کند.

مارکو ماتزاری مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و اینترمیلان که در فینال جام جهانی 2006 مقابل فرانسه بازی کرد و با ضربه سر زین الدین زیدان به قفسه سینه اش چهره ای جهانی پیدا کرد نیز در باشگاه چنایین هند بازی می کند. اما امروز خبری اعلام شد که برای بسیاری از ایتالیایی ها عجیب بود. الساندرو نستا مدافع سابق و بسیار محبوب تیم ملی فوتبال ایتالیا که سابقه بازی کردن برای میلان را دارد و در دوره خودش از بهترین مدافعان دنیا محسوب می شد نیز راه لیگ هند را در پیش گرفته و قرار است همانند هموطن خود ماتزاری در چنایین بازی کند این در حالی است که وی مدتی پیش از فوتبال خداحافظی کرد اما گویا پیشنهاد مالی باشگاه های هندی وسوسه کننده تر از آن بوده که نستا مقابل آن مقاومت کند.

تیم چنایین در حال حاضر صدرنشین جدول رده‌بندی سوپرلیگ هند است و نسبت به تیم دوم جدول یعنی اتلتیکو دی‌کلکته سه امتیاز برتری دارد.

البته دل پیرو، نستا و یا ماتزاری تنها سوپراستارهای فوتبال هند نیستند ، چند ستاره دیگر از کشورهای مختلف در لیگ هند مشغول بازی هستند.

سوپراستارهای لیگ هند که البته پا به سن گذاشته هم هستند را در ادامه می بینید:

الساندور دل پیرو:

الساندرو نستا:

مارکو ماتزاری:

اریک دمبا دمبا:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها