جام جم ورزشی: گزارشی تصویری از اتفاقات جالب شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا را اینجا ببینید.
کد خبر: ۷۴۲۸۱۴
اتفاقات جالب شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا+[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، دیشب اتفاقات جالبی در جریان برگزاری دیدارهای مختلف افتاد، از شکسته شدن رکورد گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا تا شکست بایرن مونیخ مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر. برخی از این اتفاقات را با هم مرور می کنیم:

لوئیز سوارز شب گذشته یکی از گل های بارسلونا را مقابل آپوئل قبرس به ثمر رساند. این نخستین گل سوارز برای بارسلونا و دومین گل او در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شد. بارسلونا در این دیدار چهار بر صفر به پیروزی رسید.

لیونل مسی دیشب برای بارسلونا هت تریک کرد. او حالا با این هت تریک به بازیکنی تبدیل شد که بیش از هر بازیکنی دیگری در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا هت تریک کرده است. تا به حال پنج هت تریک از مسی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا ثبت شده است.

هر سه گل مسی در دیدار با آپوئل با پای راست به ثمر رسید که این نکته از دید نکته سنج ها دور نمانده است.

در شبی که چلسی با پنج گل شالکه را شکست داد سسک فابرگاس ستاره اسپانیایی چلسی باز هم پاس گل داد. او در این فصل 17 بازی برای چلسی انجام داده و در این 17 بازی آمار خیره کننده 13 پاس گل را بر جای گذاشته است.

جان تری کاپیتان چلسی به چهارمین مدافعی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که شمار گل هایش از عدد 10 میگذرد. پیش از او مدافعانی چون روبرتو کارلوس با 16 گل، ایوان هلگوئرا، کریستین پانوچی با 11 گل در جمع گلزن ترین بازیکنان تاریخ لیگ قهرمانان قرار گرفته بودند.

سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی منچسترسیتی دیشب مقابل بایرن مونیخ هت تریک کرد تا تیمش ببرد. او با این سه گل جمعا هفت گل در پنج بازی اخیر خانگی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا زده است.

منچسترسیتی از 9 بازی در 12 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا دو یا بیشتر از دو گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ در حالی شب گذشته مقابل منچسترسیتی شکست خورد که در 19 بازی اخیر خود در هر رقابتی بی شکست بودند. آخرین شکست مونیخی ها به دیدار سوپرکاپ آلمان مقابل دورتموند برمی گشت.

سرخیو آگوئرو به دومین بازیکنی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که مقابل بایرن مونیخ هت تریک می کند. پیش او روی ماکای بازیکن سابق دپورتیو لاکرونای اسپانیا در سال 2002 این کار را انجام داده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها