دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا

از میان رم و منچسترسیتی یکی قربانی می شود

جام جم ورزشی: دیشب منچسترسیتی با درخشش خیره کننده ستاره آرژانتینی خود یعنی سرخیو آگوئرو بایرن مونیخ را شکست داد.
کد خبر: ۷۴۲۷۵۶
بایرن مونیخ مقابل آگوئرو زانو زد+[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، سیتی که برای زنده نگه داشتن امیدهای صعود به مرحله بعدی، به سه امتیاز این دیدار نیاز داشت، در دقایق پایانی توانست شکست را با پیروزی عوض کند.
ولی دقیقه 20 بازی آگوئرو به سمت دروازه مانوئل نویر پیش رفت، مهدی بن‌عطیه وی را با خطا متوقف کرد؛ داور تشخیص خطای پنالتی داد و مدافع مراکشی بایرن از زمین اخراج شد.
این ضربه توسط خود آگوئرو زده شد و گل اول بازی را به سود میزبان رقم زد. بعد از این گل سیتی سوار بر بازی شد و دقیقه 35 یک ضربه آزاد هم به دست آورد که جدی‌ترین موقعیت این تیم بعد از گل اول بود؛ اما لمپارد نتوانست از این ضربه استفاده کند. دقیقه 40 ژابی آلونسو روی حرکت دانته توانست بازی را به تساوی بکشاند.
در حالیکه می‌رفت نیمه اول با حساب 1-1 مساوی به پایان برسد، رابرت لواندوفسکی دقیقه 45 گل دوم بایرن مونیخ را وارد دروازه میزبان کرد.
نیمه دوم پر از اشتباهات فردی بود و بازی خوب و پرهیجانی را شاهد نبودیم. سیتی محافظه‌کارانه بازی می‌کرد و شجاعت لازم را برای خطر کردن نداشت و از ترس دریافت گل سوم، حمله همه جانبه‌ای را به سمت دروازه بایرن ترتیب نمی‌داد.
در دقیقه 85 جریان بازی تغییر کرد و آگوئرو گل دوم خودش و سیتی را وارد دروازه نویر کرد. تیم انگلیسی که امیدهایش را دوباره به دست آورده بود، پنج دقیقه بعد باز هم توسط آگوئرو به گل رسید تا این دیدار بر خلاف جریان حاکم بر بازی پرگل شود و تیم میزبان که عملکرد ضعیف‌تری داشت، 3 بر 2 به برتری دست یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها