جام جم ورزشی: آرسنال می توانست تیم کهکشانی دیگر دنیای فوتبال باشد اما خالی بودن جیب این باشگاه لندنی و البته تعلل های آرسن ونگر سرمربی فرانسوی این تیم همه معادلات را به هم ریخت.
کد خبر: ۷۴۱۰۷۹
فوق ستاره هایی که از دست مرد فرانسوی پریدند+[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، شاید باورش مشکل باشد که برخی از بزرگ ترین ستاره های کنونی دنیای فوتبال در آستانه پیوستن به آرسنال قرار داشتند. در واقع هیچ باشگاهی به اندازه آرسنال به ستاره ها و نوابغ بزرگ دنیای فوتبال نزدیک نبوده است. البته برخی دیگر از ستاره ها با پیشنهاد جدی آرسنال روبرو شدند اما ترجیح دادند در تیم های خود باقی بمانند. آرسنال با جذب این شاه ماهی ها می توانست یک تیم کهکشانی دیگر در دنیای فوتبال باشد و قدرتی مضاعف پیدا کند اما تعلل های آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال از یک سو و جیب خالی مسئولان باشگاه آرسنالی از سویی دیگر باعث شد تا رویای هواداران این تیم برای در اختیار داشتن بزرگ ترین ستاره های دنیای فوتبال نقش برآب شوند. البته در سال های اخیر بازیکنان بزرگی همانند مسوت اوزیل راهی آرسنال شده اند اما به نظر می آید ستاره هایی از این دست برای توپچی ها کافی نبوده اند چرا که اگر اینطور نبود ونگر، شاگردانش و هواداران آرسنال سال ها در حسرت تصاحب قهرمانی لیگ برتر باقی نمی ماندند.

آنچه در ادامه می آید گزارش تصویری از بازیکنانی است که در آستانه پیوستن به آرسنال قرار داشتند و یا اینکه با پیشنهاد توپچی ها روبرو شدند اما ترجیح دادند در تیم هایشان باقی بمانند.

لیونل مسی

کریستیانو رونالدو

پل پوگبا(یوونتوس)

دیه گو کاستا(چلسی)

ادن هازارد(چلسی)

زلاتان ابراهیموویچ(پاری سن ژرمن)

گرث بیل(رئال مادرید)

لوئیس سوارز(بارسلونا)

خوآن ماتا(منچستریونایتد)

یحیی توره(منچسترسیتی)

جرارد پیکه(بارسلونا)

دیدیه دروگبا(چلسی)

سسک فابرگاس(چلسی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها